Jernsvinet 13859 Skrevet 16. September, 2014 https://www.google.dk/search?q=Herningvej+9%2C+6870&oq=her&aqs=chrome.0.69i59j69i60l3j69i65l2.13169j0j4&sourceid=chrome&es_sm=0&ie=UTF-8 Kom tilfældigt forbi reklameskiltet med: Open og tænkte at det skulle da prøves og kørte om i gården bagved, hvorfra der også er indgang. En rimelig pæn og slank Thaipige på ca. 40 år kom og lukkede op og jeg blev vist ind i bollerummet og præsenteret for bogen med menuer. Valgte svensk til kr. 400,- og bad om at få et bad først, da jeg havde været aktiv i løbet af dagen. Men hun påstod, der kun var koldt vand - det gør imidlertid ikke mig noget, da jeg så bare får endnu stivere jern på - og det fik jeg da også allerede under bruseren, hvor det viste sig at der også var varmt vand - så jeg ved ikke, om det med det kolde vand var for at undgå at jeg tog bad? Tilbage i bollerummet skulle jeg bare ligge mig godt tilrette med en god tyk hovedpude bag nakken så jeg havde et rimeligt godt udsyn til et par flotte faste velsiddende bryster. Hun var noget imponeret af jernet, som hun kaldte: "Stoohr" og mente hun var for lille til den og sammenlignede med sin egen arm, men de fleste thaipiger plejer nu at være mere end villige til at hoppe på alligevel, så jeg ved ikke helt, om det passede Hun satte sig nu godt til rette mellem mine ben og begyndte at massere mig tilsat lidt olie. Ikke den allermest inspirerende omgang svensk jeg har fået og jeg forsøgte at lære hende lidt om pirringssvensk og det blev da også lidt bedre, uden jeg tror hun havde meget begreb om hvad hun lavede - enten var det for hårdt eller for hurtigt. "Komme nu" sagde hun så pludselig og intensiverede massagen, hvorpå jeg spurgte om ikke vi havde et kvarter. "Kun 10 min" bekendtgjorde hun og tilføjede at jeg jo havde fået et bad. Nu trak jeg så verdens billigste trick op af hatten, som jeg vist ikke har villet benytte før, da jeg synes det må være en selvfølge og nævnte at hvis hun gjorde det godt, så kunne det jo være, jeg snart kom forbi igen Den fangede hun og nu fik jeg en næsten alt for blid og følsom massage i lang tid, uden ansats til at nu skulle det være - desværre næsten helt uden øjenkontakt. Til slut tog hun så for alvor fat og det havde hun mere greb om og snart kunne jeg holde til mere og sprøjtede op ad min egen mave i en lang kaskade og hun klemte behørigt hver en dråbe ud Den efterfølgende service med aftørring fejlede heller ikke noget, så jeg undlod at spørge til et nyt bad, men vi fik da lidt hyggesnak og jeg fik et par ekstra krammere på vej ud af døren. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 16. September, 2014 Talte hun dansk eller engelsk? Og havde hun et smukt ansigt og langt hår? mr. Jern Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13859 Skrevet 16. September, 2014 (edited) Talte hun dansk eller engelsk? Og havde hun et smukt ansigt og langt hår? mr. Jern Både og - hun havde et forholdsvis stort, men rimeligt kønt hovede og mener hun havde en skulderlang frisure og ellers pæn og velplejet. Mener hun kaldte sig Anilia eller noget lignende - ihvertfald noget med A og hun kom fra Bangkok Du kender hende måske Redigeret 16. September, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 16. September, 2014 Måske uden bukser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13859 Skrevet 30. November, 2014 (edited) Ville egentlig ligesom sidst, bare have en svensker, da jeg håbede det var den samme pige/dame som sidst, men det var en virkelig køn ung smilende pige med store brune øjne, der lukkede op og bød mig indenfor, så vi blev hurtigt enige om en ½ time med sex til kr. 1000,-. Bo, som hun hed, er nok det man vil kalde erotisk buttet med høje hofter, men absolut ikke så det gjorde noget - især ikke når man har et så kønt og markeret ansigt, er tilpas stram og og som siger: "du er dajlig", når man ligger og vugger hende lige så stille. Hun havde god tid og tog vel imod - ømmede sig måske lidt, men det lykkedes vha. lidt glidecreme og tålmodighed, ligeså stille at komme helt til bunds i flere stillinger, som vi afprøvede, uden at jeg gled ud en eneste gang, fordi hun var god til at dreje sig rundt og holde benene helt oppe. Det franske var hun også ferm til, men det rykkede i mine nosser efter at dingle på hendes ene bryst og pikken efter at ramme det andet, så af med kondomet og efter lidt eget arbejde, overlod jeg det til Bo at lande klatten lige midt imellem de to dajlig bløde bryster. Bo er måske ikke så god til engelsk, men hun er smilende, leende og venlig, mens hun siger nogle få sætninger på dansk - måske kan hun lidt mere, når man lærer hende lidt bedre at kende - desværre bliver hun kun 1 uge i Ølgod. NB. pas på, når man kører derfra og det er mørkt - jeg var lige ved at køre i grøften - det kunne jo have kostet en ekstra tur i ventetiden på autohjælp Redigeret 30. November, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 2. December, 2014 Hej mr. Jern! Igen har du haft en god oplevelse, jeg tror det skyldes din evne, altid til at finde en form for skønhed i alle kvinder. Det er en sjælden gave som jeg godt kunne bruge. Er der kun en pige i Ølgod af gangen, eller er der flere en gang i mellem ? Jeg har aldrig besøgt stedet endnu, men måske skal det være mit nytårsforsæt. Men navnet Bo skræmmer mig lidt, det lyder som en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 2. December, 2014 Tag du bare en tur til Ølgod Manica måske du møder Bo Derek ikke meget mand over hende Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13859 Skrevet 2. December, 2014 Hej mr. Jern! Igen har du haft en god oplevelse, jeg tror det skyldes din evne, altid til at finde en form for skønhed i alle kvinder. Det er en sjælden gave som jeg godt kunne bruge. Er der kun en pige i Ølgod af gangen, eller er der flere en gang i mellem ? Jeg har aldrig besøgt stedet endnu, men måske skal det være mit nytårsforsæt. Men navnet Bo skræmmer mig lidt, det lyder som en mand. Jeg havde intryk af at hun talte med en anden af og til, men jeg så nu ikke vedkommende. Stedet er såmænd ikke noget særligt - og jeg tror du kan få ligesåmeget sjov på de hjemlige jagtmarkeder. Måske du skulle prøve thaipigen i Rødding til en afveksling fra Krogen (Krogsgårdvej 20 i Hvam) - hun er rigtig dajlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13859 Skrevet 14. Juni, 2015 Besøgte igen stedet - men det var en slank, mørk, lettere moden pige, der lukkede op, så jeg blev noget skuffet og ville gå igen, selvom hun forsøgte at overbevise mig om at black var bedre end thai. Hun kaldte nu på sin kollega - og "hun" havde da også både bryster og sporadisk skægvækst under hagen, som en gammel kone, der ikke kan gøre for det - så jeg valgte at smutte igen, men måtte selv låse døren op for at komme ud Da jeg sad i bilen, så jeg de smed vand eller ris ud af døren - måske en slags woodoo, for kun få km efter fløj der en due op og ramte vindstolpen, så der kom fjer over hele kørebanen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 15. Juni, 2015 Besøgte igen stedet - men det var en slank, mørk, lettere moden pige, der lukkede op, så jeg blev noget skuffet og ville gå igen, selvom hun forsøgte at overbevise mig om at black var bedre end thai. Hun kaldte nu på sin kollega - og "hun" havde da også både bryster og sporadisk skægvækst under hagen, som en gammel kone, der ikke kan gøre for det - så jeg valgte at smutte igen, men måtte selv låse døren op for at komme ud Da jeg sad i bilen, så jeg de smed vand eller ris ud af døren - måske en slags woodoo, for kun få km efter fløj der en due op og ramte vindstolpen, så der kom fjer over hele kørebanen.Var du så slem, så der skulle woodoo til rense stedet efter dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13859 Skrevet 15. Juni, 2015 Var du så slem, så der skulle woodoo til rense stedet efter dig Det synes jeg ikke, men de var godt nok noget vedholdende, da jeg ville gå igen - men nu havde jeg altså lige set frem til en lille sød og lækker thai-pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 15. Juni, 2015 Meget pudsigt - havde nøjagtig samme oplevelse (minus duen) for et par uger siden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wierd 10 Skrevet 31. August Opslaget er 9 år gammelt så tvivler på at nummeret stadig virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 3. September Wierd skrev, den 31.8.2024 at 07:40: Opslaget er 9 år gammelt så tvivler på at nummeret stadig virker Sidst, jeg snakkede med nogen der, var det en afrikaner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg