Bing 908 Skrevet 18. September, 2014 Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet. Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet. /Gina. Selv om du kom for tideligt ud, nåede du lige nøjagtigt at få længe nok Jeg kan da slet ikke forstå hvilken tidsregning du mener er skæv Det er da være med mig, jeg er født til tiden, men min måned kan da slet ikke passe :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. September, 2014 August - mest sexede ... Den lader vi lige stå et øjeblik :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 18. September, 2014 Hvad er du selv, KK..? Hey SEM jamen som står på min profil. i okt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3587 Skrevet 18. September, 2014 (edited) Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet. Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet. /Gina. Den lille bitte ting tager jeg gerne med i det store regnskab. Er lille minus modsat en kæmpe liste af plusser Redigeret 18. September, 2014 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3587 Skrevet 18. September, 2014 Jeg er så født perfektionist. Hvilket må være grunden til at hobby relaterde projekter tager så laaaang tid at nå til ende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. September, 2014 Stakkels mand M/K der er født 29. februar. Når kun ca. 20 fødselsdage på et livforløb. Eller bliver vedkommende ca. 4 x 73 år? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. September, 2014 Hvem er den tåbe som opfandt skudåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 18. September, 2014 Stakkels mand M/K der er født 29. februar. Når kun ca. 20 fødselsdage på et livforløb. Eller bliver vedkommende ca. 4 x 73 år? Er m7k'en så skør eller nuttet ? ? ? Vedkommende har jo fødselsdag dagen efter 28. februar . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 18. September, 2014 Er m7k'en så skør eller nuttet ? ? ? Vedkommende har jo fødselsdag dagen efter 28. februar . . . Jow da - men er det så ikke 1. marts? Fødselsdagen er immervæk 29. februar. CPR-nr.: 29022012-XXXX. Men - nok om det. Bare en strøtanke fra lille mig. Skudår er noget med astronomi og årets længde. Ret videnskabeligt - men ind i mellem da bøvlet. Så - ska` vi ikke lade skudår være skudår. Det er da gået godt indtil nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 18. September, 2014 Jeg skulle have været født som en af de dejligste, men jeg kom alt for tidligt og blev perfektionist i stedet. Den forskydning MÅ være grunden til, at min tidsregning somme tider er lidt skævt indstillet. /Gina. Kender godt det der med at komme alt for tidligt..........:D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenny-mand 301 Skrevet 18. September, 2014 Jeg er en af de få mennesker i verden der er født som samlesæt, en del i hver måned i et år:) Og hvis jeg husker rigtigt så var det faktisk selveste DR's forhenværende handymaiin nummer 1. mister Flemming leth der stod for samlingen af moi, uden nogen form for bygge vejledning:) Så jeg må jo være alle de ting der står på listen, dejligt endeligt at få det bekræftet sort på hvidt:) At der så er kommet til at stå Februar i dåbsattesten er nok noget af en tilfældighed, jeg forestiller mig det er sket ved hånds-oprækning i en eller anden tilfældig forsamling:) Men er jeg så skør? Heeeeeeellllll yeah:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
siddharta 599 Skrevet 20. September, 2014 November! Den er da helt skæv den liste...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 311 Skrevet 7. Oktober, 2014 December ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
g-lover 242 Skrevet 7. Oktober, 2014 For sent Jeg havde været meget bedre tjent med ca 25.000 før kristi. Mvh g-lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg