Hop til indhold
Ali-s

Hvidovrevej 233 thai bedste oplevelse

Recommended Posts

Jeg har været en håndfuld gange på Hvidovrevej 233, og nydt fræk alene tid hos Bella - og bortset lige fra en den første gang, hvor jeg nær var blevet hooket op med min massøse (på hendes opfordring), har det altid været en verdensklasse oplevelse. 

I går ringede jeg så, for at få et lille julebesøg i kassen hos Bella - som til min store skuffelse desværre er stoppet nu.

Bella var i mine øjne en lille furia, en Sirene, som på trods af stålsat beslutsomhed om KUN at modtage massage, alligevel, gang på gang formåede at få mig til at vakle i min tro, og slutteligt ændre mening. Hun havde en sjældent set evne til at forføre mig.

Hun skulle efter sigende være flyttet til Jylland for at arbejde - Og det virkede ikke som om at man hos Classic Massage havde noget problem med at fortælle det. Hvis nogle af hul-brødrene her skulle svinge forbi, må I gerne liiige spørge til, HVOR i Jylland hun er. :-) 

Ellers kommer jeg nok også selv forbi, for at undersøge om Helen, eller andre kan løfte arven.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

slutlover sagde den 12 Nov 2014 - 6:46 PM:

Men hun snakker om sit lille barn, og vatpik af en kæreste?

Skulle næste tro hun søger en mand!

ikke for at afsporer tråden, men thai'er har gerne en mand og en del kærester, så pas på med at falde i  :D

ikke altid en kæreste er nok til alle de syge køer de har i Thailand  :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

ikke for at afsporer tråden, men thai'er har gerne en mand og en del kærester, så pas på med at falde i :D

ikke altid en kæreste er nok til alle de syge køer de har i Thailand :D :D

...og heller ikke altid én thaipige er nok, til alle de generaliserende mænd der er i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker sagde den 18 Dec 2014 - 2:34 PM:

...og heller ikke altid én thaipige er nok, til alle de generaliserende mænd der er i Danmark.

her mener du vel at man som kunde ikke nøjes med en  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...