Butch 5198 Skrevet 20. September, 2014 Hey i to. Må jeg anbefale en flaske Drambui (skotsk whiskylikør). Den er betydelig mere klistret, smager bedre og alkohol% er meget højere. Dette vil medføre, at I kan slikke længere tid med større nydelse, og I bliver meget sjovere til sidst. Den er godt nok noget dyrere, men det klarer Butch1 jo nok. Ahh......Drambuie "the drink that satisfies"......... Tak for tippet Polar, men holder mig til den lidt lavere alkohol%......jeg skal jo trods alt kunne køre bagefter - og det i sig selv er jo noget af en opgave efter en stund sammen med S(L)EM ......længden af slikkeriet, og den deraf fremkommende nydelse stiger ikke proportionalt med en mere klistret drink....Det er måden drinken bliver "serveret" på, der i dette tilfælde er altafgørende ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. September, 2014 Det vil jeg glæde mig til.... lige om snart... Også her smukke :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Polar Skrevet 20. September, 2014 Ahh......Drambuie "the drink that satisfies"......... Tak for tippet Polar, men holder mig til den lidt lavere alkohol%......jeg skal jo trods alt kunne køre bagefter - og det i sig selv er jo noget af en opgave efter en stund sammen med S(L)EM ......længden af slikkeriet, og den deraf fremkommende nydelse stiger ikke proportionalt med en mere klistret drink....Det er måden drinken bliver "serveret" på, der i dette tilfælde er altafgørende Kan kun være helt enig med dig. Og kan vi så også blive enige om, at dit L i S(L)EM står for: 1)Lækre 2)Labre 3)Luksuriøse (hvilket jeg foretrækker) Eller noget helt andet? Glædermig til at høre din version. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. September, 2014 Kan kun være helt enig med dig. Og kan vi så også blive enige om, at dit L i S(L)EM står for: 1)Lækre 2)Labre 3)Luksuriøse (hvilket jeg foretrækker) Eller noget helt andet? Glædermig til at høre din version. Dine 3 bud er da meget gode....... og rammende. Men hvad jeg kalder SEM er noget jeg hvisker hende i øret..... Det skriver jeg ikke her ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg