Hop til indhold
knallert

chokoladepige

Recommended Posts

Hey i to. Må jeg anbefale en flaske Drambui (skotsk whiskylikør). Den er betydelig mere klistret, smager bedre og alkohol% er meget højere. Dette vil medføre, at I kan slikke længere tid med større nydelse, og I bliver meget sjovere til sidst.

Den er godt nok noget dyrere, men det klarer Butch1 jo nok.

Ahh......Drambuie "the drink that satisfies".........

Tak for tippet Polar, men holder mig til den lidt lavere alkohol%......jeg skal jo trods alt kunne køre bagefter - og det i sig selv er jo noget af en opgave efter en stund sammen med S(L)EM ;-)

......længden af slikkeriet, og den deraf fremkommende nydelse stiger ikke proportionalt med en mere klistret drink....Det er måden drinken bliver "serveret" på, der i dette tilfælde er altafgørende ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Polar

Ahh......Drambuie "the drink that satisfies".........

Tak for tippet Polar, men holder mig til den lidt lavere alkohol%......jeg skal jo trods alt kunne køre bagefter - og det i sig selv er jo noget af en opgave efter en stund sammen med S(L)EM :wink:

......længden af slikkeriet, og den deraf fremkommende nydelse stiger ikke proportionalt med en mere klistret drink....Det er måden drinken bliver "serveret" på, der i dette tilfælde er altafgørende :wink:

Kan kun være helt enig med dig.

Og kan vi så også blive enige om, at dit L i S(L)EM står for:

1)Lækre

2)Labre

3)Luksuriøse (hvilket jeg foretrækker)

Eller noget helt andet?

Glædermig til at høre din version.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun være helt enig med dig.

Og kan vi så også blive enige om, at dit L i S(L)EM står for:

1)Lækre

2)Labre

3)Luksuriøse (hvilket jeg foretrækker)

Eller noget helt andet?

Glædermig til at høre din version.

Dine 3 bud er da meget gode....... og rammende.

Men hvad jeg kalder SEM er noget jeg hvisker hende i øret..... Det skriver jeg ikke her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...