Hop til indhold
HappyHippo

Suphaphorn Wellness på Østerbro

Recommended Posts

Guest Baltazar

Jeg kommer der ca. 1 gang pr måned - Et af mine 2 favoritsteder sammen med Hanna massage

Jeg er aldrig blevet tilbudt ekstra - men er blevet afvist da jeg spurgte.

De har fine badefaciliteter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

På det billed hvor der sidder 4 piger i røde trøjer, kan jeg 100 % genkende hende der sidder yderst til venstre.

Hende har jeg før fået 2-3 meget meget lækret HJ af :rolleyes:  :rolleyes:

Det var på det tidligere Siri Exclusiv, på Grundtvigsvej, Frederiksberg 

Men selve klinikken her har tilsyneladende en meget saglig politik på dette område :grin:  

Del dette indlæg

Link til indlæg

På det billed hvor der sidder 4 piger i røde trøjer, kan jeg 100 % genkende hende der sidder yderst til venstre.

Hende har jeg før fået 2-3 meget meget lækret HJ af :rolleyes:  :rolleyes:

Det var på det tidligere Siri Exclusiv, på Grundtvigsvej, Frederiksberg 

Men selve klinikken her har tilsyneladende en meget saglig politik på dette område :grin:  

Arv da, Siri Exclusive?

Så kan kvaliteten ikke være helt ude i hampen. Det var engang et supergodt sted. Man må håbe, at pigen har taget "gamle vaner" med sig derfra.

Jeg husker stadig med stor veneration Ploys "håndværk", selvom det er nogen år siden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet Suphraphorn et par gange inden for de sidste 2 mdr. Den ene gang fik jeg fod-og ben massage og den anden gang thai- og olie massage massage. I begge tilfælde var massagen særdeles kompetent og hjalp på ømme muskler og led. Der kom en til af pigerne i en periode og masserede sammen med hende jeg startede med. Der var ingen tilløb til ekstraydelser, hverken den første gang, hvor det var i dertil indrettede stole i det første lokale man går ind i fra gaden, så ikke et sted hvor evt. ekstra ydelser falder naturligt. Den anden gang var i et af massage rummene bagved, og heller ikke her noget tilløb til ekstra og jeg lagde heller ikke op til det, skal det siges. I øvrigt noget jeg synes pigen skal tilbyde det hvis hun har det på menuen.

Det fungerer ikke altid godt med to samtidige massører, ofte har jeg oplevet at den ene masserer den ene vildt hårdt, mens den anden masserer blidt og omvendt, eller en af dem masserer det samme område om og om igen. Her var de rimeligt koordinerede.

Jeg fik godt og vel fuld tid begge gange og blev bedt om listeprisen for en enkelt massør, men gav ca pro-rata ekstra for den ekstra pige der hjalp med i en periode og lidt til for den gode service.  

Der er pænt og rent og det er tydeligvis et sted med vægten på god massage, umiddelbart tror jeg ikke man skal regne med at HJ mv tilbydes. Stedet står højt på min liste til gentagelse pga den seriøse massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...