Hop til indhold

Recommended Posts

Ja de er tilbage...

Roxi og Rebecca ... Denne gang i Høje Taastrup dog.

Rebecca giver ikke den helt store oplevelse, synes jeg.

Det må være korrekt for dig. Hun gav mig en stor oplevelse presset sammen på små 15 minutter. Så jeg er tændt på mere :wink:

Redigeret af oxen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også kun gode oplevelser med piger fra det som Ox kalder syndikatet :-), der tidligere huserede i en lejlighed i Brønshøj ved Frederikssundsvej.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også kun gode oplevelser med piger fra det som Ox kalder syndikatet :-), der tidligere huserede i en lejlighed i Brønshøj ved Frederikssundsvej.

Venligst

French

Jamen det har jeg da som sådan også... Men Rebecca kan godt virke lidt mut.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det har jeg da som sådan også... Men Rebecca kan godt virke lidt mut.

Det kan de fleste jo. Personligt har jeg det sådan, at både din og oxens vurderinger er svære at bruge, fordi omstændigheder og kriterier er ubeskrevne. Men jeg sætter alligevel pris på synspunkterne fordi de trods alt giver lidt info. Derfor blot en bøn om at I skrev et par sætninger mere om hvad der gik godt/skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pokkers. Link dødt :-(

Nogen der ved, om Rebecca er rejst ?

Venligst

French

Ja det er hun... For denne gang Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Rebecca for nylig. Jeg synes helt klart at hun ser rigtig godt ud, som det kan ses på de ægte fotografier, Rebecca udfører de øvelser der reklameres med og betales for, for mit vedkommende 1 time og tilkøbt kys = total 1.100, men jeg tændte åbenbart ikke hendes lyst, så det blev en noget trist omgang hvor hun gjorde alle de rette ting, men det føltes bestemt ikke som om hun var til stede. Alt i alt en trist omgang uanset at hun er virkelig sød og virkede oprigtig ked af at vores hyggetime ikke tændte nogen af os - dårlig kemi? Næ, vi passede bare ikke sammen.

Gentagelses faktor = 0

Anbefalelses faktor = fra 5 til 10 (max) afhængig af forventninger og evne til at matche Rebecca bedre end jeg

Mvh Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Rebecca fornyligt, og kan kun give Balshoi ret. Hun ser godt ud, men virker fraværende. og så syntes jeg det var en temmelig kedelig omgang superfransk. 

Ikke et sted jeg kommer igen heller! 

// Lew

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmmm der er lidt forskellige meninger om Rebecca. Det kan være hun er kørt træt i arbejdet og er slået på autopilot... Jeg er da ked af hvis det er min positive anmeldelse der er skyld i at i besøgte hende og fik en uheldig oplevelse.

Jeg kan tale for mig selv her. Måske er det fordi vi ligger tæt på hinandens alder der gjorde at det virkede mere "ægte" for hende. Vi havde i den grad en lidenskabelig og fræk time sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved nu ikke. Jeg ligger selv ikke langt fra hende aldersmæssigt, tror mere på den forklaring at hun er slået på autopilot. Det er alligevel mange måneder siden du lavede en anmeldelse af hende. Mange ting han nå at ha ændret sig. :)

// Lew 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...