Hop til indhold
kanonkongen

Kender i det.

Recommended Posts

Gæst

KK:

Lidt naiv er du ja :) ... man kan ikke få folk, der nægter at kigge indad, til at kigge indad. Det eneste man kan gøre er at starte med sig selv og så håbe at andre følger trop :) .... og så lade moderatorerne tage sig af resten :)

Nille:

Hvad ved du om Bonoboernes lugt? Har du lugtet til dem? :) eller påstår du at jeg lugter :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

KK, jeg har bemærket at altid starter med spørge om vi har haft en god dag og afslutte med at ønske os en skøn dag...

Det er da sødt af dig :D

Det minder mig om amerikanske tilstande :P

Jeg rejser indimellem til staterne, alle folk er tilsyneladende venlige og spørger "how are you ? are you doing fine ?" osv.  alle ekspedienter i shoppingcentrerne hilser på samme måde, jeg synes i starten det var rigtig hyggeligt at de hilste, jeg stopper op og starter en samtale og sagde: I'm good and how are you ? osv....

men jeg fandt hurtig ud af at de ikke var interesseret i at snakke eller interesseret i mig som person... det var bare en overfladisk hilsen også videre til næste kunde. Jeg bemærkede at amerikanerne har vænnet sig til denne form for hilsen og svarede "I'm good" og gik straks videre i deres gøremål. Efterhånden gjorte jeg det samme... Man hilser men er ikke synderlig interesseret i svaret eller har tid eller lyst til at føre en samtale...

KK nu skal du ikke betragte denne lille anekdote som et angreb på dig, jeg fik bare denne association da jeg efterhånden ofte ser dine venlige hilsner. Jeg er sikkert på du mener det med hjertet :D

Hav en skøn dag til dig (det kan være vi skal starte en trend med at hilse på hinanden og ønske hinanden god dag ?) Måske bliver verden et bedre sted ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg

KK:

Lidt naiv er du ja :) ... man kan ikke få folk, der nægter at kigge indad, til at kigge indad. Det eneste man kan gøre er at starte med sig selv og så håbe at andre følger trop :) .... og så lade moderatorerne tage sig af resten :)

Nille:

Hvad ved du om Bonoboernes lugt? Har du lugtet til dem? :) eller påstår du at jeg lugter :P

Hey Bono

Jamen enig bono. har det godt med, at være naiv så  :-P Men kunne man bare få en til at kigge indad Bono er meget vundet. Istedet for,at hænge i negative ting. Er de positive nu bedre. Det kan man da umulig være uenig i. Er sikker på, at moderatorerne ikke ser mit indlæg, som et angreb på dem tværtimod. Jeg under dem skam stor respekt for det job de gør. For til tider må de sørme rykke hårene ud på dem selv. Over hvor intolerante,usympatiske, og ikke særlige empatiske mennesker herinde også kan være. Så stor cadeau til dem, for det arbejde de gør.

Personligt, synes jeg bare, at hvis nogen synes jeg er naiv, (jeg synes selv til tider jeg er det. Se det er da selverkendelse) for at mene, at tonen ´herinde kunne blive bedre Som den til tider er. Ja selfierne er da en god start på, at se de fede, sjove i mennesker også. :-P

Jeg kunne personlig aldrig drømme om, at kalde dig en masse ting hvis jeg blev uenig med dig Bono. Men ville da argumentere i en ordenlig tone for mine holdninger. Og havde du ret i det du skrev. Ja så skal jeg nok være den første til, at undskylde. Men mon ikke der i bund og grund er nogle agendaer herinde. Der gør, at folk til tider klasker godt og grundig til hinanden. Har da selv oplevet, at rygter kan skabe en værre splid. i stedet for, at gå til mig selv. Som i bund og grund selv bedst ved hvordan jeg er. Mit indlæg skal vel bare ses som, at vi alle herinde egentlig bare reflektere over det vi skriver. Og lader være med, at svine hinanden til. Uanset hvad og hvorfor vi har noget imod hinanden. Ja ja ja inden du selv skriver det Bono. Jeg er jo bare pædagog og en smule naiv.  :-P  :-P  :-P

Takker for dit indlæg Bono. god torsdag til dig.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

KK, jeg har bemærket at altid starter med spørge om vi har haft en god dag og afslutte med at ønske os en skøn dag...

Det er da sødt af dig :D

Det minder mig om amerikanske tilstande :P

Jeg rejser indimellem til staterne, alle folk er tilsyneladende venlige og spørger "how are you ? are you doing fine ?" osv.  alle ekspedienter i shoppingcentrerne hilser på samme måde, jeg synes i starten det var rigtig hyggeligt at de hilste, jeg stopper op og starter en samtale og sagde: I'm good and how are you ? osv....

men jeg fandt hurtig ud af at de ikke var interesseret i at snakke eller interesseret i mig som person... det var bare en overfladisk hilsen også videre til næste kunde. Jeg bemærkede at amerikanerne har vænnet sig til denne form for hilsen og svarede "I'm good" og gik straks videre i deres gøremål. Efterhånden gjorte jeg det samme... Man hilser men er ikke synderlig interesseret i svaret eller har tid eller lyst til at føre en samtale...

KK nu skal du ikke betragte denne lille anekdote som et angreb på dig, jeg fik bare denne association da jeg efterhånden ofte ser dine venlige hilsner. Jeg er sikkert på du mener det med hjertet :D

Hav en skøn dag til dig (det kan være vi skal starte en trend med at hilse på hinanden og ønske hinanden god dag ?) Måske bliver verden et bedre sted ?

Hey Nille.

Jamen sådan er jeg bare Nille. Kan jo ikke ændre på det.  :-P I min termonologi kaldes det pli og høflighed. siger det også til forældrene på jobbet så i er skam ikke anderledes i er nogle mennesker, jeg snakker/skriver med. Er ret sikker på Nille, at du i dit job er ligeså.  :-P  :-P Og du er jo selv en høflig mand.

Jeg tager bestemt ikke din anekdote som et angreb. Tværtimod. Se jeg har jo selv arbejdet i service branchen som udd tjener. Så kan sagtens identificere, mig med hvordan man taler til kunder/gæster. Synes selv jeg er en ret god  menneske kender. 

Jamen den trend kunne være en god ting. Den vil jeg gerne tilslutte mig Nille.  :-P

Ha en dejlig torsdag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
.Mit indlæg skal vel bare ses som, at vi alle herinde egentlig bare reflektere over det vi skriver. Og lader være med, at svine hinanden til. Uanset hvad og hvorfor vi har noget imod hinanden. Ja ja ja inden du selv skriver det Bono. Jeg er jo bare pædagog og en smule naiv.  :-P  :-P  :-P

Takker for dit indlæg Bono. god torsdag til dig.

KK

Har du haft en skøn dag KK :P

Med din positive og en smule naiv indstilling... har du ikke lyst til at være fredsmægler i Syrien :P

God aften herfra KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du haft en skøn dag KK :P

Med din positive og en smule naiv indstilling... har du ikke lyst til at være fredsmægler i Syrien :P

God aften herfra KK

Hey Nille.

Jo tak meget god hvad med dig  :-P  :-P

Syrien overlader jeg lige til dem der heller vil det en mig  :-P  :-P

Og ilm da Nille

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bag de 40cm til skærmen :lol:

soundstoppic.jpg

Tror jeg fremover vil forestille mig at vedkommende, der sviner på et indlæg ser sådan ud . . .  :D  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er kommet frem til en konklusion

KK nævner det er evnen til at styre lukkemusklen der afgør hvor meget lort man lukker ud

Jeg er vist efter nogens mening yderst ringe til at styre lukkemusklen. Aha ser man det, så må jeg jo tabe mig ved at være på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...