Hop til indhold
stener

wauw wauw wauw wauw, Lea er lækker

Recommended Posts

wauw wauw wauw wauw, Lea er lækker

Det var så den helt korte version :-)

Den lidt længere: I går fik jeg, som det nogen gange hænder, lyst til et blowjob. Havde længe tænkt på at prøve Lea, men var som andre herinde, lidt afskrækket af hendes priser  :roll:

Men hvo intet vover, så fattede iphonen og skrev til Lea og kort tid efter tikkede svaret ind, Jo jeg har tid til et blowjob kl 17.00, så ud i bad med mig og op på jernhesten,( ja der skal jo spares nogle steder :P )

Blev som fortalt i mailen afhentet af hendes ven, ved opgangen, der er elevator.

Så fik jeg endeligt set Lea og hold da kæft, jeg blev sgu ikke skuffet ;)

Det er hende på billederne og det er så lækkert et syn, hun ved godt hun ser godt ud, men hun gør det på en sød måde :wub:

Lea er let at tale med, sød, indlevende så allerede inden jeg fik smidt tøjet, var vi godt kørende.

Blowjobbet var som jeg vil have det, dybt, vådt og lækkert blødt og med forventet udfald :rolleyes:

bagefter var der tid til  lidt hyggesnak og et glas vand til Lea(he he)

Til det med prisen, nogle køber Huawei mobiler, de ser på papirret godt ud og er billige, når så man står med dem i hånden ved man godt at mand er blevet snydt  :mrgreen:

andre køber Iphone selv om de er dyre, fordi de virker, ser godt ud og er lækre at røre ved og man føler at man altid har været sammen, allerede første gang man tager den i hånden.

Lea er en Iphone sex  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til det med prisen, nogle køber Huawei mobiler, de ser på papirret godt ud og er billige, når så man står med dem i hånden ved man godt at mand er blevet snydt  :mrgreen:

andre køber Iphone selv om de er dyre, fordi de virker, ser godt ud og er lækre at røre ved og man føler at man altid har været sammen, allerede første gang man tager den i hånden.

Lea er en Iphone sex  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

AK JA - endnu en anmeldelse af en dejlig pige, som bliver afsporet, med unødvendig fnidder fnadder :mrgreen:

Det er da helt forståeligt, hvis nogen holder sig tilbage fra at skrive anmeldelser. ØV :cry:

Mvh

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

AK JA - endnu en anmeldelse af en dejlig pige, som bliver afsporet, med unødvendig fnidder fnadder :mrgreen:

Det er da helt forståeligt, hvis nogen holder sig tilbage fra at skrive anmeldelser. ØV :cry:

Mvh

:geek:

jow jow... men så kunne han da bare oplyse prisen så vi ikke behøves at spamme hende med beskeder om prisen, sådan er forsamling af høns her inde....

vh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, nu tager Stender jo selv det med prisen op sidst i sin anmeldelse, selv om han hellere burde have ladet være.

Der har været så mange irrelevante diskussioner om Lea's priser herinde efterhånden, at der snart ikke er mere at sige. Trist blot, at enhver anmeldelse af hende er dømt til at ende på denne måde. :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, er det virkeligt så dyrt?

Se på det fra den ene side... For at hun kan tillade sig at tage en høj pris, så er hun nød til at levere 1.klasse hver gang, hun skal være oplagt, hun skal sørge for at du som kunde er tilfreds, hvis hun vil have gengangere og hun kan ikke lempe på det.

Fra vores side, så risikerer vi med garanti ikke en halvfordrukken, narkopåvirket, fotoshoppet kleptoman fra et østland eller en udkantskommune.

Lige på det punkt, så får man hvad man betaler for. Lea har markeret sig som værende uvillig til at gå på kompromis, fair nok. Så er det vejen hun tager. Og hvis du skal have en tur på cyklen, så er det frem med læderet.

Lad nu være med at mugge over prisen, der er nogle der gerne betaler lidt ekstra for en garanteret god oplevelse, og som ikke vil risikere at stå på gaden uden ur og pengelæder.

Respekter jeres medbrødres valg, ligesom de respekterer jeres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

Stener, du ved tydeligt ikke ret meget om smart phones. Ved flere af Huawei's telefoner får rigtig gode anmeldelser og man får rigtig meget telefon for få penge. Kender flere der har en og de er ikke blevet snydt og nej jeg har ikke selv en Huawei, men en Sony. Og har man først prøvet at have en android telefon, med den frihed det system giver i forhold til ios, så never en iPhone. Men bevares, skulle min gamle mor have en smartphone, så var en iPhone nok det bedste valg ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stener, du ved tydeligt ikke ret meget om smart phones. Ved flere af Huawei's telefoner får rigtig gode anmeldelser og man får rigtig meget telefon for få penge. Kender flere der har en og de er ikke blevet snydt og nej jeg har ikke selv en Huawei, men en Sony. Og har man først prøvet at have en android telefon, med den frihed det system giver i forhold til ios, så never en iPhone. Men bevares, skulle min gamle mor have en smartphone, så var en iPhone nok det bedste valg ;-)

Fint fint. Men jeg vil ikke have din gamle mor. Hvis jeg må friheden til at vælge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, nu tager Stender jo selv det med prisen op sidst i sin anmeldelse, selv om han hellere burde have ladet være.

Der har været så mange irrelevante diskussioner om Lea's priser herinde efterhånden, at der snart ikke er mere at sige. Trist blot, at enhver anmeldelse af hende er dømt til at ende på denne måde. :sad:

Jeg har jo intet mod priserne, men jeg reagerede på den åbenlyst latterlige apple-fanboykommentar, som jo i sig selv er noget irrelevant. Så i det her tilfælde var det en invitation til afsporing. Beklager jeg ikke var voksen nok til at takke nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra vores side, så risikerer vi med garanti ikke en halvfordrukken, narkopåvirket, fotoshoppet kleptoman fra et østland eller en udkantskommune.

Puh ha! Jeg hader de der udkantspiger!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har jo intet mod priserne, men jeg reagerede på den åbenlyst latterlige apple-fanboykommentar, som jo i sig selv er noget irrelevant. Så i det her tilfælde var det en invitation til afsporing. Beklager jeg ikke var voksen nok til at takke nej.

ja men så vil jeg da gerne sige undskyld til bebop, jeg vidste ikke du var afsporet :-)

Men du har ret, denne tråd er som så mange andre gange herinde, løbet helt ud og væk fra det, som det egentligt drejer sig om herinde, pigerne og deres "ydelser".

Men at blive svinet til og kaldt alt muligt, det er åbenbart noget at man må finde sig i herinde, hvis man vil oplyse andre om ens oplevelser, det er på en eller anden måde åbenlyst latterlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

Wow virkelig et intelligent svar Stener. Der er Hvist løbet for meget blod væk fra hjernen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stener, du ved tydeligt ikke ret meget om smart phones. Ved flere af Huawei's telefoner får rigtig gode anmeldelser og man får rigtig meget telefon for få penge. Kender flere der har en og de er ikke blevet snydt og nej jeg har ikke selv en Huawei, men en Sony. Og har man først prøvet at have en android telefon, med den frihed det system giver i forhold til ios, så never en iPhone. Men bevares, skulle min gamle mor have en smartphone, så var en iPhone nok det bedste valg :wink:

Wow virkelig et intelligent svar Stener. Der er Hvist løbet for meget blod væk fra hjernen :wink:

Hej Bommer, du har ret, det var et åndsvagt svar, blev bare overrasket over dit indlæg, troede nemlig jeg skrev på eroguide.dk og ikke mobilsiden.dk . Men ellers så kig på mit forrige svar til Bebop. God eftermiddag til dig og din mor ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse Stener - dejligt og høre hun holder standarden hver gang. Tror sgu snart jeg bliver nød til at tjekke hende ud. Det ville jo være surt og opleve hun pludselig stoppede og man ikke havde nået et lille gæstevisit.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke vi alle snart har fundet ud af, at Lea er lækker. Hvorfor blive ved med at promovere Lea. Lea er lækker. Jeg gentager gerne: Lea er lækker.

Der er vist nok en del ironi og flere smut med øjnene i mit indslag.

:cool:      :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej har prøvet Camilla i rødovre og hun er absolut også rigtig lækker. Men jeg syntes Lea ser noget bedre ud og er på en eller anden måde mere gfe end Camilla

Tusind tak for dine ord  :cool:   Det lyder sku som ren selvforkælelse  :-P    

Og kan da godt se, jeg er ved at falde af på den, i forhold til dig  :mrgreen:    Stener/ Hr.Livs nyder  :eek:

hav en rigtig pragtfuld dag. :cool:   Nicey.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...