Prinz 5028 Skrevet 8. Oktober, 2014 Så var der lige lidt mere til selfie listen LÆKKERT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 8. Oktober, 2014 Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder? Knus 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder? Knus Naturligvis er der mænd der kan lide det. Post løs! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder? Knus Bly beskriver det egentlig fint, men måske udtalelsen bliver mere troværdig af en Mand også giver sit besyv med? Jeg er til flere forskellige slags kvinder!!!!!!!!!! Jeg er rigtig meget til den 22 årige stramme lækre modelagtige superbabe... Men en erotisk buttet (læs: mere end 5 kg over normalen) Kvinde går også lige i Pikken på mig! Eller hende finder jeg også interessant, hvis det skal lyde fint Så Post du endelig et par ærlige selfies af hvilken skøn kvinde du er. Det er da vidunderlig at se et ægte/ærlig billede af en Kvinde man har mulighed for at aflægge et besøg Det vækker meget mere min appetit end nogle billeder hvor kvinden er photoshoppet til ukendelighed. Naturligvis falder du ikke i alle Mænds smag! Men herreste gud, de skal da bare hoppe til næste tråd. De er jo alligevel ikke interessante for dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 8. Oktober, 2014 Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder? Knus Ja da. Kom bare med nogle billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 8. Oktober, 2014 Ok. Det lyder dejligt at der er plads til alle. Jeg kan også selv bedst li helt redigeret billeder. Så det er den rå og uforfalskede MIG der vises. Ville være virkelig flov over at få fortalt, at jeg ikke lever op til mine billeder - eller min tekst såmænd ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 8. Oktober, 2014 Ang selfie. Så er det nogle helt vildt smukke piger vi ser! Og så er det jeg tænker.... Hvis man ikke har så flot en krop som dem ( læs: noget mere rund i det!!) skal man så undlade at poste nogen? Eller er der også mænd her som kan li at se på myrer frodige kvinder? Knus jeg æææææælsker frodige runde kvinder, så kom du bare i gang med kameraet. *savle,savle* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Marlene More Skrevet 8. Oktober, 2014 Har tullet lidt rund idag.. følt mig opstemt, og synes i skulle se en lille selfie igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 8. Oktober, 2014 Har tullet lidt rund idag.. følt mig opstemt, og synes i skulle se en lille selfie igen.. 2014-10-08 11.58.08.jpg Jeg har knaldet rundt idag, men nyder på trods af det din lækre selfy . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 9. Oktober, 2014 Det er ikke altid jeg rider samme dag som jeg sadler! Men skal nok poste når jeg lige får taget nogen ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 9. Oktober, 2014 foto 1 (1).JPGfoto 2 (1).JPGfoto 3.JPGfoto 4.JPG Nå ja, ka jo lige så godt bruge denne tråd Godt lavet Bobo Gud hvor er du flot! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 9. Oktober, 2014 Så ser vi om jeg kan bestå testen som selfi fotograf. Det er sgu ikke lige til. ;) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 9. Oktober, 2014 Så ser vi om jeg kan bestå testen som selfi fotograf. Det er sgu ikke lige til. ;) jeg vil sige at du har bestået Keep up the good work 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 9. Oktober, 2014 Gooood morgen https://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-08650600-1412856482.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-79638200-1412856483.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-63850500-1412856487.jpghttps://www.eroguide.dk/forum/uploads/monthly_10_2014/post-18217-0-18301700-1412856490.jpg Dejligt med en dag i sengen 14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 9. Oktober, 2014 Gooood morgen selfie.JPGselfie2.JPGselfie3.JPGselfie4.JPG Dejligt med en dag i sengen Godmorgen Claire, klokken er 14 haha Jeg kan se på billedet du stadig har hånden på missen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Oktober, 2014 Sisse kommer med på wall-of-selfie-fame pga. sit stjerne-billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 10. Oktober, 2014 Ja så kan i fandme rende mig i røven.... loool 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 10. Oktober, 2014 Gooood morgen Dejligt med en dag i sengen Wuuuuuw en smuk sag. Ses Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 11. Oktober, 2014 Med ønske om en god efterårsferie ;) 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 11. Oktober, 2014 Med ønske om en god efterårsferie Er nu til lidt længere negle . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Claire Skrevet 11. Oktober, 2014 Sensuel q Du har flotte brystvorter syntes jeg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sensuel38Q Skrevet 11. Oktober, 2014 Sensuel q Du har flotte brystvorter syntes jeg Mange tak :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg