Bbullersen 485 Skrevet 25. September, 2014 Jeg må sgu' også lige være med Så her er jeg, så håber jeg at der er nogle af de søde piger, der også vil sige wauw til mig BB 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. September, 2014 Sådan Bullersen, jeg vil gerne sige wauw til dig :) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 25. September, 2014 Waaaauw og rauuuuwr :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 25. September, 2014 går stadig godt med vægttabet hos min gamle wingman kan jeg se waaaauuuuuwww lader jeg pigerne om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2014 Du er skide pisse sej, jeg siger det bare! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 25. September, 2014 Lovely selfie.... KOM nu på banen piger.... Stærkt gået... Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 25. September, 2014 Det er fandme iorden Buller... der skal sgu være noget til damerne også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 25. September, 2014 BBuller du har også en Iphone haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 544 Skrevet 25. September, 2014 Du har badekar! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 25. September, 2014 Hr. bulder, Du havde jo advaret og så er det sku da god stil du lækker ud med her, nu er det sådan at jeg nægter at kommentere på andre mænds udseende! ( Altså positivt ... Det kunne misforstås og det er sku ik lige mig;-)) Men god stil du har der.... Godt værktøj skal altid under halvtag;-) Luke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxen 420 Skrevet 26. September, 2014 Sejt Buller. Respekt. Gid jeg havde et kamera i min Nokia så jeg også kunne tage et tilsvarende selfie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 26. September, 2014 Haha Tak alle sammen, det varmer i selvtilliden. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 26. September, 2014 Alle er forskellige. Men frække på deres egen måde. Respekt her fra. Du ser godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg