Gæst Skrevet 29. September, 2014 Ja der er sørme en lille lækker video.hvis jeg havde hjemme i Kbh havde jeg været nød til at besøge den dejlige dame bly.må sige bly du er lige en dame efter min smag. Hilsen fra odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 29. September, 2014 Stram dig lige an! Jo jo men - Hvad regner du med at se af billeder hos en GP kunde? Leverpostej og kogevask? Livet er ikke KUN sjovt hos jeres gæster. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. September, 2014 Jo jo men - Hvad regner du med at se af billeder hos en GP kunde? Leverpostej og kogevask? Livet er ikke KUN sjovt hos jeres gæster. Nåh, jeg troede at dit liv var glamourøst og med GP besøg dag ud og dag ind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 29. September, 2014 Nåh, jeg troede at dit liv var glamourøst og med GP besøg dag ud og dag ind! Kun når jeg ikke går og kaster med pengesedler. ingen skal føle sig alene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. Oktober, 2014 Godt at følge med i Blys liv på Instagram. Andre danske piger i branchen som er på Insta? Jeg fandt Elvira Friis. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 1. Oktober, 2014 Jeg er lidt nysgerrig, hvad er det I gerne vil følge med i? Jeg er hverken på facebook, insta aller andet, og holder mit arbejds- og privatliv skarpt adskilt. Privat er jeg en helt almindelig kvinde i bomuldstrusser med vasketøj og indkøb som alle andre, jeg regner ikke med, at det er dét I vil se? Og hvordan griber pigerne det an, uden at eksponere alt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. Oktober, 2014 Ved et vise små udsnit. Aldrig hele billedet. Man kan jo altid have en Instagram profil KUN relateret til sit erhverv, hvor der hverken er privat navn, hjemmet eller andet relateret privatlivet. Du kan også oprette en profil med et alias og følge med i hvordan Bly gør. Rent sagt, så er det også en alternativ markedsføring af sig selv. Faste følgere -> måske faste kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Oktober, 2014 Jeg har to profiler, en til den nøgne hud og en til leverpostejen. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. Oktober, 2014 Netop. Leverpostej og sex går bare ikke sammen. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 1. Oktober, 2014 Jeg er lidt nysgerrig, hvad er det I gerne vil følge med i? Jeg er hverken på facebook, insta aller andet, og holder mit arbejds- og privatliv skarpt adskilt. Privat er jeg en helt almindelig kvinde i bomuldstrusser med vasketøj og indkøb som alle andre, jeg regner ikke med, at det er dét I vil se? Og hvordan griber pigerne det an, uden at eksponere alt? Bomuldstrusser er turn off. Også privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Oktober, 2014 Bomuldstrusser er turn off. Også privat. Men det er til at dø over hvor rare de er at have på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. Oktober, 2014 (edited) Sloggie hell. Bør kun anvendes i fritiden. Redigeret 1. Oktober, 2014 af Tip toe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg