Findus 3617 Skrevet 1. Oktober, 2014 (edited) Chatten virker ikke her i formiddag - er der noget galt eller er det bare hos mig? Redigeret 1. Oktober, 2014 af Findus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 1. Oktober, 2014 den virker heller ikke hos mig. jeg kunne ikke komme ind det meste af dagen i går heller .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. Oktober, 2014 Øv - så må vi bare vente på det bliver fikset. Jeg er ellers syg og kunne godt have brugt lidt underholdning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 1. Oktober, 2014 Øv - så må vi bare vente på det bliver fikset. Jeg er ellers syg og kunne godt have brugt lidt underholdning. Nååårh stakkels pus - klapklap, stryge stryge. God bedring! :) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. Oktober, 2014 Nååårh stakkels pus - klapklap, stryge stryge. God bedring! Så spinder katten Eller hvad det hedder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 1. Oktober, 2014 Haha mange tak - bare bliv ved, det hjælper allerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Oktober, 2014 Ej det overlever i da aldrig hihi... Så er muligheden for , at komme ud og mærke det virkelig luv og måske knalde en gp eller 2 sf... Mm man er syg altså smil... Knus Line og god bedring og god dag til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg