Hop til indhold
Guest Sandra Dee's Place

chatten....

Recommended Posts

GP'erne har, ligesom alle andre mennesker et liv ved siden af (forhåbentlig da) og det indbefatter selvfølgelig også at man er på Facebook - ligesom den overvejende del af den danske befolkning.

 

Sidste tal jeg har fundet er over 3 millioner danskere - http://www.nettendenser.dk/2013/01/25/facebook-statistik-2013-for-danmark-sadan-er-befolkningen-fordelt/

 

Så Onslow har næppe ret når han siger at ingen normalt begavede mennesker er på FB - men der er nok en underrepræsentation af meget gnavne gamle mænd :)

 

Generelt skal man huske at nysgerrigheden er umættelig - især herinde - hvor det at man har sex sammen åbenbart opfattes som en fri adgang til hele pigernes (og i enkelte tilfælde ) drengenes liv. Og for nogle af de mest nyfigne er det muligvis reelt den eneste kontakt de har med piger

 

Jeg har selv ignoreret to ansøgninger fra GP'ere jeg har mødt (og accepteret et par andre hvor diskretionsbehovet er minimum som mit eget - en stoppet og 1 gift). Ingen af de jeg har kontakt med privat er herinde (tror jeg da) Vi skal passe på os selv og hinanden - og det gør vi bedst ved en vis distance ...med mindre det er "the love of your life"

 

En hemmelighed er ALDRIG en hemmelighed hvis mere end 1 kender den ......

Husk Heine, kun døde fisk flyder med strømmen. :D

Og det har vist intet med hverken alder eller sum af gnavenhed ikke gide at spilde tid på det site.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er det eneste forkerte, Potatohead har gjort, at bytte om på rækkefølgen.

Det burde for enhver hædersmand være ganske naturligt at viderebringe sladder til den angrebne part, men samtidigt forinden gøre angriberen opmærksom på at ville gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...