DCDO 383 Skrevet 3. Oktober, 2014 Kneppede marie igår. Super fræk gilf. Vil skyde hende til omkring 55-60. Dejlig moden kvinde med STORE SILIKONE PATTER og ikke nærig med tungekyssende. Selve sexen var standard men rigtig fedt at det lod til st hun ikke kunne få nok pik! Så hvis man er til gamle damer med rynkede hud og kæmpe silikone patter, så er marie det perfekte valg! Jeg skal ihvertfald besøge den gilf igen! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
khans 47 Skrevet 7. Oktober, 2014 http://www.retortgirls.dk/marie.html hun ser skøn ud og ser ikke ud til at have en helt så høj alder. det gør ikke nogdejlige ud, bare oplevelsen var god. Brysterne ser voksne. du skriver at de er hjulpet på vej, men kan du uddybe. ved du om man kan komme ud over dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 383 Skrevet 7. Oktober, 2014 Altså hendes patter er rigtig STORE, j skål passer nok meget godt, som hun selv skriver. Jeg tror godt man må komme udover dem, hun prøvede ihvertfald at få mig til og komme ud over dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 7. Oktober, 2014 Lyder virkelig frækt. Hvor lang tid var du der, og hvad gav du for glæden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 383 Skrevet 7. Oktober, 2014 Tog 30 min til 1000 kr. Tror jeg var der i de 30 min eller lidt mere.. der blev ikke skyndt på tiden og marie var frisk på at blive kneppet på den ene og anden måde! Det var sq også meget frækt at kneppe en gilf med så store patter!!! Dog vær opmærksom på rynkede hud og et ar under maven.. Dette betød dog ikke noget for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TFThomas 2 Skrevet 13. Oktober, 2014 (edited) Efter at ha læst anmeldelsen fra DCDO i sidste uge måtte jeg lige ud og prøve hende af. Det er frækt at hun har fået lavet størrere bryster i den alder. Hun fortalte at der var 920cc silikone i hver af hendes balloner, det største standard implantat herhjemme. Frækt med slap hud det giver gode bollehåndtag som jeg ku benytte flittigt. Hun er god til at tage den i forskellige stillinger. Nød at køre missionær på hende og se hendes patter som står lige op i luften vippe frem og tilbage. Lækker GILF som gerne vil yde, og have mænd op i sig. Brugte 500kr på en omgang go dansk. Redigeret 13. Oktober, 2014 af TFThomas 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 75 85 Skrevet 23. Oktober, 2014 Har ringet i dag, men tlf. damen siger de ikke har nogen der er i nærheden af de 60, og hende på deres hjemmeside hedder godt nok marie, men er ikke mere end sidst i 30erne. Er det hos retortgirls du har været ???Kunne godt tænke mig at besøge hende du beretter om, Har du noget du kan oplyse ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 383 Skrevet 23. Oktober, 2014 Prøv nu bare marie og se om hun ikke er omkring de 60 plus minus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 24. Oktober, 2014 He he....det må være alder + oms + moms + .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 24. Oktober, 2014 Jeg kender ikke Marie, men det forekommer mig at DCDO ikke er så gammel selv; unge mennesker bedømmer af og til alder helt skævt på folk over 30 ;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 383 Skrevet 24. Oktober, 2014 Det helt rigtigt liv Jeg kan sagtens have ramt helt ved siden af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2590 Skrevet 26. Oktober, 2014 Fra sidst i 30érne til 60, du må ha nye briller DCDO Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 26. Oktober, 2014 Sidst i 30'erne til 60'erne ... Så er man da også garderet, haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 383 Skrevet 26. Oktober, 2014 Jeg vil skyde hende til 60+- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg