Hop til indhold

Recommended Posts

Kneppede marie igår. Super fræk gilf. Vil skyde hende til omkring 55-60. Dejlig moden kvinde med STORE SILIKONE PATTER og ikke nærig med tungekyssende.

Selve sexen var standard men rigtig fedt at det lod til st hun ikke kunne få nok pik!

Så hvis man er til gamle damer med rynkede hud og kæmpe silikone patter, så er marie det perfekte valg!

Jeg skal ihvertfald besøge den gilf igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hendes patter er rigtig STORE, j skål passer nok meget godt, som hun selv skriver. Jeg tror godt man må komme udover dem, hun prøvede ihvertfald at få mig til og komme ud over dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog 30 min til 1000 kr.

Tror jeg var der i de 30 min eller lidt mere.. der blev ikke skyndt på tiden og marie var frisk på at blive kneppet på den ene og anden måde!

Det var sq også meget frækt at kneppe en gilf med så store patter!!!

Dog vær opmærksom på rynkede hud og et ar under maven..

Dette betød dog ikke noget for mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at ha læst anmeldelsen fra DCDO i sidste uge måtte jeg lige ud og prøve hende af.

Det er frækt at hun har fået lavet størrere bryster i den alder. Hun fortalte at der var 920cc silikone i hver af hendes balloner, det største standard implantat herhjemme.

Frækt med slap hud det giver gode bollehåndtag som jeg ku benytte flittigt. 

Hun er god til at tage den i forskellige stillinger. Nød at køre missionær på hende og se hendes patter som står lige op i luften vippe frem og tilbage.

Lækker GILF som gerne vil yde, og have mænd op i sig.

Brugte 500kr på en omgang go dansk.

Redigeret af TFThomas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ringet i dag, men tlf. damen siger de ikke har nogen der er i nærheden af de 60, og hende på deres hjemmeside hedder godt nok marie, men er ikke mere end sidst i 30erne. Er det hos retortgirls du har været ???

Kunne godt tænke mig at besøge hende du beretter om, Har du noget du kan oplyse ????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...