Hop til indhold
Bigfish

Tamira - bedre bliver det ikke...

Recommended Posts

Var på besøg hos Tamira på Vesterbro og hun kan virkelig sin metier!

Smuk kvinde i 20'erne fra brasilien og med ægte fotos.

Hun er ægte, indlevende og har en fantastisk 100 naturlig krop.

Stram de rigtige steder og tager den også i 2'eren.

Alt i alt en meget anbefalelsesværdig oplevelse...

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19126

BF

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tolke ud fra opsætning, at hvis det er flens........ location , så burde den være god nok  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan tolke ud fra opsætning, at hvis det er flens........ location , så burde den være god nok  :cool:

a hva for en fisk ?

Redigeret af DenNysgerrige

Del dette indlæg

Link til indlæg

a hva for en fisk ?

Jeg går ud fra ,Du efterhånden må være klar ,at Div. Gade/vejnavne ikke må og skal nævnes for direkte/indirekte, men er kun et kvalificeret gæt fra min side af,men ligner annonce som de plejer at lave dem, og hvis det ikke siger dig noget, så se det som et tegn på,at du stadig er i en rivende udvikling  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går ud fra ,Du efterhånden må være klar ,at Div. Gade/vejnavne ikke må og skal nævnes for direkte/indirekte, men er kun et kvalificeret gæt fra min side af,men ligner annonce som de plejer at lave dem, og hvis det ikke siger dig noget, så se det som et tegn på,at du stadig er i en rivende udvikling :mrgreen:

Kunne bare ikke forstå hvad du skrev første gang. Sorry ;)

Så din efaring med det sted du gætter på, det måske er, er at det er et godt sted hvor pigerne bruger ægte billeder ?

.

Redigeret af DenNysgerrige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne bare ikke forstå hvad du skrev første gang. Sorry ;)

Så din efaring med det sted du gætter på, det måske er, er at det er et godt sted hvor pigerne bruger ægte billeder ?

.

Alt Iorden  :cool:  Hvis mit gætteri er rigtigt, med bemeldte location , så mindes jeg aldrig en dårlig anmeldelse derfra, og ihvertfald som et minimum god oplevelse og fine sprøde piger uanset gfe eller ikke  :cool:     Men ring og hør   :-P

venligst Nicey.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan bekræfte Nicey's 'gættteri'. Pigerne det pågældende sted plejer at have ægte fotos.

Desuden er jeg næsten sikker på at jeg tidligere har besøgt hende ud fra billederne! Kan dog desværre ikke huske hvordan min oplevelse var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi. Det er hende på billederne, men man skal tage med i betragtningen at de er taget, af hvad der må være, en professionel fotograf. Hun er efter min mening ikke helt så lækker i virkeligheden.

Jeg havde en god oplevelse. Proffesionelt, pænt og rent sted med en dansktalende telefondame (det fandt jeg først ud af der jeg snakkede med hende på stedet.) Hun spurgte endda ind til om min oplevelse havde været tilfredstillende, inden Tamira lukkede mig ud. Det har jeg aldrig oplevet før, men det gav en god følelse af et sted hvor man bliver taget alvorligt som kunde.

Tamira var flink og høflig og gav en god oplevelse, og så har hun har nogle gode naturlige bryster! Jeg kunne godt finde på at kigge forbi igen til en lidt længere session, for at se om der kunne blive mere kemi på andet besøg. Også mest fordi helhedsoplevelsen var god.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kan den vist ikke have været mindeværdig;)

Næææeh, men heller ikke nødvendigvis dårlig :0)

Jeg har f*enme besøgt mange piger, men det er desværre meget få af disse jeg ligefrem vil kalde mindeværdige..! Desværre :0(

I øvrigt blev der 'kun' spurgt til billedernes ægthed

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...