Hop til indhold
Tip toe

Big business vs Lyst til sex

Recommended Posts

Jeg har opdaget en tendens. Ikke noget nyt, men...

Priserne ift. ydelser er i store træk rimeligt ensartede, men der er en gruppe af piger som har et fællestræk: Deres priser er cirka 10-15 pct lavere ift deres ydelser. Og det er ikke fordi de leverer dårlig sex. Det er fordi de sender et signal: de har særdeles meget lyst til sex.

Med i gruppen er f.eks. den tidl. italienske Rebecca, Dya fra Sydhavnen, Roxana fra Spanien og danske Jasmin. Det er piger som lige er en kant billigere end de andre, men kvaliteten af sex går de ikke på kompromis med.

Det sender et godt signal: "Vi kan godt lide pengene, men vi elsker sex".

Det er i hvert fald meget mere dragende end piger som bare tager standardpris for dansk 600 + anal 400 + superfransk 200 + megafransk + 400.

De ovennævnte piger skriver bare 800 for en halv times tjuhej i sengen med de rammer som pigen har. Det er ikke dyrt og det er ikke så stift.

Uden at opfordre til priskrig synes jeg alle pigerne skal overveje hvilken signalværdi der er i priserne. Både positive og negative signaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også en brasiliansk kvinde som arbejdede på Vesterbro engang er med i den gode gruppe. (Pokkers, kan ikke huske navnet).

Jeg havde lagt 800 for en halv time, men hun havde lyst til mere, så den skulle da også have med superfransk, gagging og en tur i nummeren. Ikke så meget pis og merpris. We like.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg faktisk overvejet...

Jeg kom frem til, at 1000 kr for en halv time er lige præcis det, som jeg føler, at jeg skal have for ikke at gå på kompromis med mig selv, og det jeg kan tilbyde. :)

Det positive signal er, at jeg ikke sælger min service billigere, end hvad jeg personligt selv kan stå inde for. Det resulterer i en glad glædespige.

Det negative signal er, at det kan hænde, at ikke alle har lysten eller midlerne til at betale, men det er jo dybest set ikke noget, som jeg kan tage på mine skuldre.

Hvis nogen så også dømmer min lyst og drive ud fra denne pris, så må det være deres tab. :cool:;)

Udover det så undrede jeg mig også vildt meget, da jeg i mine grønne dage som glædespige stødte på forskellen mellem betegnelserne dansk og luksusdansk. Okay, så dansk er kun én stilling??!! Hmm... Kunne slet ikke se det for mig. :huh:

"Goddag min gode herre... Ja, dansk - så gerne... Nå, hvilken stilling skal vi så placere os i, for jeg flytter mig ikke ud af flækken det næste kvarter!" :D

Det kunne jeg altså ikke lige se for mig, så den droppede jeg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Goddag min gode herre... Ja, dansk - så gerne... Nå, hvilken stilling skal vi så placere os i, for jeg flytter mig ikke ud af flækken det næste kvarter!" :D

:grin:  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den med 1 stilling er helt hul i hovedet. Hvor meget koster det lige for pigen at skifte fra missionær til doggie halvvejs gennem legen?

Fair nok at tage ekstra for ydelser som reelt koster pigen nogle ressourcer. Anal kræver vel lidt forberedelse, mere tid, mere glidecreme og hun kan ikke tage uendeligt med anal på daglig basis, men at skifte stilling koster da intet.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne jeg altså ikke lige se for mig, så den droppede jeg. :)

Jeg sakser lige... :D

Det ene ben på gulvet og det andet i vindueskarmen? :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Kaj, men hvorfor vælger en pige, som er afsindig god i sengen, så at tage 800kr for en halv time og være katolsk omkring hvilke ekstra features hun lige får lyst til at smide med i sengen, hvis hun SNILDT kunne tage 1000 eller 1100 for det samme?

Ja, jeg er jo ikke glædespige, så ved det ikke. :D jeg tolker det bare på min måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ene ben på gulvet og det andet i vindueskarmen? :P

Haha, præcis! Så koster det mig ikke noget at skifte stilling, men det ville til gengæld koste mig en fiber IKKE at gøre det! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Kaj, men hvorfor vælger en pige, som er afsindig god i sengen, så at tage 800kr for en halv time og være katolsk omkring hvilke ekstra features hun lige får lyst til at smide med i sengen, hvis hun SNILDT kunne tage 1000 eller 1100 for det samme?

Ja, jeg er jo ikke glædespige, så ved det ikke. :D jeg tolker det bare på min måde.

det er det man kalder god service, sikkert i håbet om at kunden kommer igen, så der kommer mere mønt på kistebunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

men hvorfor vælger en pige, som er afsindig god i sengen, så at tage 800kr for en halv time og være katolsk omkring hvilke ekstra features hun lige får lyst til at smide med i sengen

Fordi det er, hvad hun er kommet frem til, er hendes pris for det som hun kan tilbyde. Mere hokuspokus er der egentlig ikke i det. :)

Det har intet at gøre med nogen andre pigers lyst og villighed til deres job, så egentlig blander du det hele sammen i en rodet pærevælling i denne malplacerede analyse af forskellene mellem pigernes priser. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja ja reelt var det et spørgsmål om signalværdien og tolkningen af priser/ydelser. Hvilke kommercielle bagtanker pigen har, ved gæsterne jo reelt intet om. Vi elsker bare tanken om en kvinde som har lyst til sex. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes også det er bedre med en fast pris for den tid man er der,alt incl.om det er 800 eller 1000 er såmænd ikke det afgørende.sexen bliver da helt klart også bedre når man ikke skal spørge om ekstra hele tiden.har haft gode oplevelser i begge pris lejer.men jeg har bare ikke råd til dem som skal have op mod 2000 eller mere for lidt hygge.man dem kan man da heldigvis bare vælge fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes i glemmer de mænd der har få penge men ønsker lidt hygge alligevel for de 500 kr de har tilovers på en evt pension, som vi alle ved ikke er meget... Og jeg er nu meget glad for mine" frokost hurtig put fra gaden", de skal da også have en tur... Ej at forklemme de der ikke kan ret meget fysisk/ psysisk , men " bare "ønsker at røre/ se en kvinde nøgen...

Synes snart det der pris halløj er træls, vi er alle forskellige og der er noget for en hver ikke? Hvis jeg nu ser en gæst på de primisser 4 gange månedligt ( de fleste vælger jo trods alt 30-60 min, ) så kunne i derude måske også prøve at tænke- jamen hvis det er en god ordning og den måde lines ( og mange andres) foretning også er på, så er det vel fordi der er et behov/ lyst, og det fungere for alle- dermed glade gæster og piger...? Og ja mange kommer jo igen og bliver i længere tid smil.

Godnat kh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi elsker bare tanken om en kvinde som har lyst til sex. :D

Ja og denne illusion kan mod betaling skabes :D  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tip Toe,

Forestil dig du har en dygtig kurtisane, som er vild med sex og som starter med at tilbyde 800kr. for ½ time. Efterhånden som rygtet spreder sig om denne fantastiske kvindes evner i sengen får hun mange gæster. MANGE gæster. Så mange at sex begynder at hænge hende langt ud af halsen. Hun må gøre noget. Nogen forslag? Der er jo reelt kun 3 muligheder hvis hun skal undgå at gå ned med flaget. 1. Hun kan stoppe med at sælge sex. 2. Hun kan vælge at sige nej til en del kunder. 3. Hun kan regulere sit prisniveau.

Hvad synes du er den bedste løsning for hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der er så fantastisk ved denne gruppe piger er at mer-ydelserne kommer på som en ganske naturlig ting hvis man besøger dem mange gange og udvikler sexen. Ikke noget med mer-pris eller andet som fast kunde. 

Der er i min verden ikke noget bedre end at spørge en pige om noget man har haft lyst til at prøve med hende og have en overvejende sandsynlighed for at få et ja uden at hun kigger på tid og penge. Det er ægte lyst til sex i min verden og reelt det eneste jeg gider efterhånden. Hvis man spørger mig er det jo sådan det burde være.  

mvh

g-lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tip Toe,

Forestil dig du har en dygtig kurtisane, som er vild med sex og som starter med at tilbyde 800kr. for ½ time. Efterhånden som rygtet spreder sig om denne fantastiske kvindes evner i sengen får hun mange gæster. MANGE gæster. Så mange at sex begynder at hænge hende langt ud af halsen. Hun må gøre noget. Nogen forslag? Der er jo reelt kun 3 muligheder hvis hun skal undgå at gå ned med flaget. 1. Hun kan stoppe med at sælge sex. 2. Hun kan vælge at sige nej til en del kunder. 3. Hun kan regulere sit prisniveau.

Hvad synes du er den bedste løsning for hende?

Ærligt svar. Jeg synes hun skulle tage imod færre gæster og give sig selv fritid, frikvarterer og fritimer mellem "vagterne". (Har egentlig aldrig brudt mig om termen "på vagt" for en GP. Lyder som om hun sidder i en akut skadestue for liderlige mænd med potens-skade).

Mændene aner jo intet om hendes kalender, så der kan sagtens være tidsrum hvor gæsterne ikke kan tilmelde sig. Jeg har prøvet at besøge en kvinde som ret tydeligt havde lukket for mange gæster ind samme dag, og det var ingen fornøjelse for nogen af os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, den med 1 stilling er helt hul i hovedet. Hvor meget koster det lige for pigen at skifte fra missionær til doggie halvvejs gennem legen?

Jeg ved ikke om det er helt hul i hovedet...Ryan Air gør præcis det samme for at lokke prisbevidste kunder til. Grundydelsen (knep eller flyvning fra a til B) er så billig at det vil friste den prisbevidste forbruger. Når kunden først er i nettet, ender de ofte med at købe overtakserede ekstraydelser (sædevalg, bagage etc).

Mon ikke mange kunder bliver lokket af udsigten til et billigt knald - og ender med at opgradere til sex i flere stillinger eller måske vælger en halv time, når de er face to face.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Er der noget galt i at elske sex OG penge?

Mindre pris = mere lyst...... Ok..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claire

Tror nærmere det er ren ønsketænkning fra kundernes side :D

Fedt hvis jeg ku ta 10.000 i timen og stadig ha lige meget at lave :D

Jeg har dog ikke brug for at sætte prisen ned, for at i højere grad kunne ha noget at lave og nyde mit arbejde.

Og NØJ hvor jeg elsker pengene :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det der er så fantastisk ved denne gruppe piger er at mer-ydelserne kommer på som en ganske naturlig ting hvis man besøger dem mange gange og udvikler sexen. Ikke noget med mer-pris eller andet som fast kunde.

Der er i min verden ikke noget bedre end at spørge en pige om noget man har haft lyst til at prøve med hende og have en overvejende sandsynlighed for at få et ja uden at hun kigger på tid og penge. Det er ægte lyst til sex i min verden og reelt det eneste jeg gider efterhånden. Hvis man spørger mig er det jo sådan det burde være.

mvh

g-lover

Hvis du på dit arbejde bliver bedt om at yde mere end sædvanligt (enten andre ydelser eller i længere tid), gør du det så gratis? ;-)

Jeg ved ikke, hvem den gruppe piger du refererer til er, men i min butik får man det man betaler for. Ja, sommetider får en gæst mere tid eller på anden måde noget ekstra, men det er ikke noget man kan forvente som en selvfølge, det er noget man kan være heldig at få, hvis det passer ind. Og hvis jeg holder på tiden, fx af hensyn til næste gæst, betyder det ikke at jeg har mindre lyst til mit arbejde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...