bakkely 233 Skrevet 7. Oktober, 2014 Hej derude jeg var til gangbang i Vanløse og hun var sku en dejlig pige hun havde skrevet i sin annonce at hun var buttet og det var hun også , men jeg syntes det var på den gode måde ALTSÅ at det sad rigtigt og hun var fast i kødet og på ingen måde fed " mange siger de er buttet og når man så kommer er de fede........men da jeg elsker en god bubbel ass der er fast var den røv lige noget for mig. Hun gav også et rigtigt godt blow og hun var stram , det eneste minus som jeg kan komme i tanke om er at hun ikke er til anal " for da hun lå der med røven om mod loftet , havde jeg godt nok stor lyst til at tage hende i nr. 2 " Jeg syntes det var både en god og fræk oplevelse at deltage og hvis hun laver noget igen skal jeg helt sikkert med. Bakkely. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrik68 25 Skrevet 7. Oktober, 2014 Har du mere info om pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 7. Oktober, 2014 Nu ved jeg ikke hvad du tænker på ?? men hun var sød og et kønt ansigt og tror hun har et c bryst " en god håndfuld " De 20 år tror jeg på passer , jeg kan ikke ligge link til hendes annonce da den ikke er der mere , men det var på annoncelight Hun havde ikke noget i mod sperm i ansigtet , men hun sluger ikke. Bakkely. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Juliefan 31 Skrevet 7. Oktober, 2014 Hvor mange deltog i? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bakkely 233 Skrevet 7. Oktober, 2014 jeg talte ikke *ss* men tror da jeg var med var vi 6 - 7 stk. men da jeg gik kom der 2 mere , så hvor meget hun kom op på ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 8. Oktober, 2014 Links????????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 8. Oktober, 2014 Links????????????? Se Bakkelys indlæg tre pladser før dit spm....! Annoncen er der ikke mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 9. Oktober, 2014 Se Bakkelys indlæg tre pladser før dit spm....! Annoncen er der ikke mere. Fordi der skrives annoncelight er det jo ikke just et link vel?? Og ja kender udmærket annoncelight, men så skal jeg jo også kende hendes nick mv ikke?? Jeg spørger om et normalt link som man klikker på og profilen kommer frem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Venlig_fyr 7 Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg går ud fra, at det er hende her der er tale om:https://annoncelight.dk/annonce/157046/gangbang-i-vanloese-d-6-okt-med-20-aarig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reteph19 333 Skrevet 11. Oktober, 2014 Fordi der skrives annoncelight er det jo ikke just et link vel?? Og ja kender udmærket annoncelight, men så skal jeg jo også kende hendes nick mv ikke?? Jeg spørger om et normalt link som man klikker på og profilen kommer frem! OP skriver netop i sit indlæg, at han IKKE kan lægge noget link da annoncen på annoncelight ikke er der mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuddler 444 Skrevet 11. Oktober, 2014 Kan du forklare hvorfor du synes, at det er sjovere at bruge kr.1000 for at dele en pige med 6-7 andre mænd i 2 timer end for at have hende helt til dig selv i en time? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 12. Oktober, 2014 Kan du forklare hvorfor du synes, at det er sjovere at bruge kr.1000 for at dele en pige med 6-7 andre mænd i 2 timer end for at have hende helt til dig selv i en time? Der er mange lyster og drifter der ikke kan og ikke skal forklares. Det må du lære at leve med. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg