Hop til indhold
Gæst

Sejt der er klaner på EG

Recommended Posts

Gæst

Halløjsa i skivet.

Alle de tal og bogstaver forestiller altså en lille klan-bille.

Bare så I ved det.

EG og IE er stadig uvenner.

Beklager!!

 

Hvorhenne? :P

 

Er det ligesom når man er til phykolog, -hvad ser du på denne klat?

 

Krølle bølle ser så en bille, hmm hvad mon det betyder? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorhenne? :P

 

Er det ligesom når man er til phykolog, -hvad ser du på denne klat?

 

Krølle bølle ser så en bille, hmm hvad mon det betyder? :P

Det skulle være et foto af en klan-bille. Men EG og IE er uvenner og jeg var ikke hurtig nok til at slette indlægget.

Har beklaget en gang og beklager gerne en gang til.

NEJ - der intet "mystisk" i det fra min side. Min browser spiller ikke samme melodi som EG (det burde du da vide!). Så sker der åbenbart noget åndsvagt. Jeg beklager gerne igen.

Førerbunkeren må gerne slette den "bogstaverede og digitaliserede"-bille.

Intet ondt fra min side.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kysseglade Molly har åbenbart ikke læst hele strengen, så havde hendes skriv da været overflødigt. Der har jeg jo forklaret forviklingen.

Fik det ikke med i forrige skriv.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har JEG en klan?? WOW

 

 

 

 

Sjovt du tager så meget på vej over den påstand, du plejer ellers selv at være rimelig vaks ved havelågen når andre skal placeres i klan bokse!

 

Hvis man nu lige så bort fra "nicket" der har skrevet, så ligner din undren over at have en klan mistænkelig meget dit yndlings offers undren over selv samme..... så enten har i ikke styr på jeres klan medlemmer, eller også er påstanden om klaner vildt overdrevet.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Der skal også være rygmærker!

Eller ihvertfald sugemærker B)

Hvis det er et must, så er jeg bange for at min frue nedlægger veto. Ikke mod medlemskabet, men mod

ægteskabet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt du tager så meget på vej over den påstand, du plejer ellers selv at være rimelig vaks ved havelågen når andre skal placeres i klan bokse!

 

Hvis man nu lige så bort fra "nicket" der har skrevet, så ligner din undren over at have en klan mistænkelig meget dit yndlings offers undren over selv samme..... så enten har i ikke styr på jeres klan medlemmer, eller også er påstanden om klaner vildt overdrevet.   

 

Jeg tager nu ikke på vej - undrer mig blot..  og jeg har vist ikke noget yndlings-offer... i modsætning til de fleste herinde så forholder jeg mig til tingene fra sag til sag.

 

Men jeg er da godt klar over du hentyder til Nikita. Men hvis du går EG´s arkiver igennem og får hovedet ud af hendes røv - så vil du opdage at jeg nok har liket/ støttet Nikita ca. 10 gange så ofte som jeg har været uenig med hende...

 

Men det betyder selvfølgeligt ikke noget - for er man bare uenig én gang, så er man faldet i unåde og så bliver lakajerne sendt på mission - dig og KK er så de sidste nye i folden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det betyder selvfølgeligt ikke noget - for er man bare uenig én gang, så er man faldet i unåde og så bliver lakajerne sendt på mission - dig og KK er så de sidste nye i folden.

Hey Monte 

 

Er det ikke nøjagtig den samme fremgangs måde du nu præstere. Jeg er ikke en del af nogen klaner, ej heller vil jeg beskyldes for at være en del af noget fnidder der sidder i hovedet på dig. Har du et problem med mig så tag den i PM. Jeg skal ikke blandes en i en debat jeg ikke er en del af. 

 

Tror vist ikke på noget tidspunkt. At jeg har skrevet noget om dig herinde Monte,  Og ja et lille spørgsmål. Hvad er det så for en mission, du mener jeg er en del af ?

 

God dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager nu ikke på vej - undrer mig blot..  og jeg har vist ikke noget yndlings-offer... i modsætning til de fleste herinde så forholder jeg mig til tingene fra sag til sag.

 

Men jeg er da godt klar over du hentyder til Nikita. Men hvis du går EG´s arkiver igennem og får hovedet ud af hendes røv - så vil du opdage at jeg nok har liket/ støttet Nikita ca. 10 gange så ofte som jeg har været uenig med hende...

 

 

 

Hvad med om du kigger lidt indad? Du burde vide hvordan man gør ;)

 

Det med at have hovedet oppe i røven på nogen, er det ik det man kalder en "Montezi"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvis du går EG´s arkiver igennem og får hovedet ud af hendes røv

Hva'fa'en, er det nu dig, Prinz, der skal have skyld for min forstoppelse på det sidste!

Kan du så fedte ud af min mås, tror du! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Hva'fa'en, er det nu dig, Prinz, der skal have skyld for min forstoppelse på det sidste!

Kan du så fedte ud af min mås, tror du! :D

Du er ikke et stort røvhul  :mrgreen: 

men det kræver noget af et stort røvhul at have plads til et mande-hoved i røvhullet  :mrgreen:

 

En ny fetich måske, bare der ikke lugter derinde, eller det er måske en del af fornøjelsen  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva'fa'en, er det nu dig, Prinz, der skal have skyld for min forstoppelse på det sidste!

Kan du så fedte ud af min mås, tror du! :D

 

ja, der er vist også trængsel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

bare der ikke lugter derinde, eller det er måske en del af fornøjelsen

Lugter?! Ved ikke, hvad du taler om... Jeg dufter af roser og violer i min numse! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lugter?! Ved ikke, hvad du taler om... Jeg dufter af roser og violer i min numse! :cool:

 

Jeg vil herved gerne ansøge om optagelse i "numse-banden" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Jeps der er Nikita klanen og Montezi klanen og sikkert flere endnu. Ja er så meget Mand, jeg ikke altid for hørt/ læst efter. Men vildt sejt er det da.

Synes det lyder sejt med disse Klaner og havde egentlig overvejet at søge optagelse i en af dem.

Men så kom jeg til at tænke på, det ville være det fedeste at have sin egen Klan!!! Havnebumsens Klan.. Nogen der vil være med i Havnebumsens Klan, så sig endelig til! Stilen bliver sådan lidt Vikingagtig, hvor vi nådeløst plyndrer, hærger og voldtager alt på vores vej

 

 

Ja, Havne, dann können wir bumsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det ynkeligt at se, de forskellige klan-medlemmer eller bande-medlemmer om man vil,

klapper i de små hænder, klapper hinanden på skuldrene med "likes", slikker hinanden i numsen, endda stikke hovedet op for at se om det lugter af roser og violer...

 

Anyways hver man og kvinder sin fetish :lol:

 

Hvad sker der den dag klanlederen stoppe, falder klanerne sammen som korthuse :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Gu er det ej sejt

Mon der er en favoritpige der skal tages hensyn til med så sur en udtalelse?

Minder mig om sangen

sur sur sur lille Holst........ :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad sker der den dag klanlederen stoppe, falder klanerne sammen som korthuse :P

Jeg vil gerne komme med en offentlig bekendtgørelse, hvor jeg virkelig krænger hjerteblod og følelser ud! Ja jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal få det sagt..... men prøver da alligevel  :???:

 

JEG VIL GERNE TRUE MED AT BLIVE PÅ EG!!! både idag i morgen og fremadrettet. Ved godt nogle af Jer tænker pis også! og hvorfor helvede kan den Klaphat ikke bare skride! Men efter jeg har lagt søvnløs nogle nætter er jeg kommet frem til det er det bedste, så sådan bliver det.

 

Med det i mente, så skulle i tage og melde Jer ind i Havnebums Klanen!!!! Kongen stikker sgu ikke bare af! og det er klart den sejeste Klan på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne komme med en offentlig bekendtgørelse, hvor jeg virkelig krænger hjerteblod og følelser ud! Ja jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal få det sagt..... men prøver da alligevel  :???:

 

JEG VIL GERNE TRUE MED AT BLIVE PÅ EG!!! både idag i morgen og fremadrettet. Ved godt nogle af Jer tænker pis også! og hvorfor helvede kan den Klaphat ikke bare skride! Men efter jeg har lagt søvnløs nogle nætter er jeg kommet frem til det er det bedste, så sådan bliver det.

 

Med det i mente, så skulle i tage og melde Jer ind i Havnebums Klanen!!!! Kongen stikker sgu ikke bare af! og det er klart den sejeste Klan på EG

 

Hvad skulle man foretage sig i din klan, sidde på molen dagen lang, drikke guldbajer og drømme ?

 

pjtitle1.jpg?w=519

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvad skulle man foretage sig i din klan, sidde på molen dagen lang, drikke guldbajer og drømme ?

 

pjtitle1.jpg?w=519

Jeg troede de skulle plyndre, hærge og voldtage :-) i hvert fald det som er beskrevet i trådstarten

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...