Guest Michelangelo Skrevet 8. Oktober, 2014 (edited) Jeg tilhører Bumsen-klanen, og det har jeg gjort det meste af mit liv Redigeret 8. Oktober, 2014 af Michelangelo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Oktober, 2014 (edited) Mon der er en favoritpige der skal tages hensyn til med så sur en udtalelse? Minder mig om sangen sur sur sur lille Holst........ Nej, min favorit pige er slet ikke indblandet Men du har det med at køre videre på et negativt emne, ved at oprette din egen tråd, og kamuflere det i "sjov og spas", i stedet for at stoppe. Desuden så har jeg favorit lege, og ikke favorit pige / piger. Redigeret 8. Oktober, 2014 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 Nej, min favorit pige er slet ikke indblandet Men du har det med at køre videre på et negativt emne, ved at oprette din egen tråd, og kamuflere det i "sjov og spas", i stedet for at stoppe. Desuden så har jeg favorit lege, og ikke favorit pige / piger. Super og for din skyld fortsætter jeg med det Jeg er bedst til det positive/sjove i livet. Så når folk roder for meget rundt i kedelige negative trivialiteter som røvslikkere klaner osv så kan jeg ikke lade være med at blande lidt humor i, ellers bliver det for trist og kedeligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 8. Oktober, 2014 Negativitet blandet med en god portion sort humor giver positivitet minus * minus = plus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 (edited) Hvor er det ynkeligt at se, de forskellige klan-medlemmer eller bande-medlemmer om man vil, klapper i de små hænder, klapper hinanden på skuldrene med "likes", slikker hinanden i numsen, endda stikke hovedet op for at se om det lugter af roser og violer... Måske...... Men sikkert også ganske naturligt, at folk der bruger meget tid på EG danner små klikker og fælleskaber. Går man eksempelvis ind på chatten, skal man ikke være professor for hurtigt at se, hvorledes der er fælleskaber på kryds og tværs. Normalt giver det heller ikke de store problemer. Problemerne opstår jo først når tolerancen, interessen eller respekten forsvinder, fordi en eller anden i et fælleskab føler sig stødt eller trådt på. Når det sker kan de færreste jo alligevel ikke sige sig helt fri for, ikke at tage parti. Ja, nogen gør det åbenlyst med rimelige sure og vrede udbryd. Andre holder måske bare deres kæft, forsøger at ignorere dem fra andre fælleskaber, men der tages typisk parti alligevel, hvilket klart kommer til udtryk i ændret adfærd. Så..... et eller andet sted skal man måske også undlade at stramme sin egen glorie, således at man har svært ved at trække vejret. Jeg har i hvert fald svært ved at få øje på ret mange engle på denne portal. Vi er nu engang alle mennesker med følelser. Nogen er nok bedre udstyret fra naturens side med hensyn til at svømme i oprørte vande end andre, men det ændre næppe på, at det er helt naturligt, at der fra tid til anden sker sammenstød imellem de forskellige grupper, og det forsvinder såmænd ikke fordi man kalder det klaner eller kun ønsker at fokusere på det mest åbenlyse. Afslutningsvis vil jeg blot sige, at når der ikke er konflikter på EG, så synes jeg faktisk at det er et positivt træk, at folk med specielle fælles interesser omkring eksempelvis en bestemt piger, ture til Tyskland, Sociale arrangementer, seksuelle præferencer m.v. kan finde sammen og skabe små fælleskaber i det store fælleskab. Redigeret 8. Oktober, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Oktober, 2014 Super og for din skyld fortsætter jeg med det Jeg er bedst til det positive/sjove i livet. Så når folk roder for meget rundt i kedelige negative trivialiteter som røvslikkere klaner osv så kan jeg ikke lade være med at blande lidt humor i, ellers bliver det for trist og kedeligt. For min skyld... Du mener en passiv provokation Mon ikke vi begge gerne vil have en god stemning uden klaner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 8. Oktober, 2014 (edited) fejl Redigeret 8. Oktober, 2014 af Liderligfyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 8. Oktober, 2014 Hvor er det ynkeligt at se, de forskellige klan-medlemmer eller bande-medlemmer om man vil, klapper i de små hænder, klapper hinanden på skuldrene med "likes", slikker hinanden i numsen, endda stikke hovedet op for at se om det lugter af roser og violer... Anyways hver man og kvinder sin fetish Hvad sker der den dag klanlederen stoppe, falder klanerne sammen som korthuse Og tænk hvis de ikke når at få hovedet ud først Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 http://www.eroguide.dk/forum/topic/31231-point-your-erection-in-my-direction/ Vil gerne lige gøre opmærksom på, denne Lækkerbidsken er med i Havnebums Klanen!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) Lillemand har en egen lille klan. Den är så lille, att ingen kan finna den. Der er kun Lillemand i min lille klan, men så kan jag ocskå bestämma över varje lille ting, utan att någon blandar sig i Lille Redigeret 22. Januar, 2015 af Lillemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. Januar, 2015 Der er kun Lillemand i min lille klan, men så kan jag ocskå bestämma över varje lille ting, utan att någon blandar sig i Hvor er du smart, Lille! Jeg vil også være selvstændig! Så alle officielle som uofficielle medlemmer i min klan er hermed smidt ud. I skal ikke tænke på udmeldelsesblanketterne - dem har jeg udfyldt. Så nu vil jeg ene og alene overtage verdensherredømmet! Hilsen Brain! :mrgreen: 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Januar, 2015 Hvor er du smart, Lille! Jeg vil også være selvstændig! Så alle officielle som uofficielle medlemmer i min klan er hermed smidt ud. I skal ikke tænke på udmeldelsesblanketterne - dem har jeg udfyldt. Så nu vil jeg ene og alene overtage verdensherredømmet! Hilsen Brain! Jeg synes jo nok, at der pludseligt blev lidt koldt :D. Verdensherredømmet? Det vil James Bond nok ikke synes om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brian den anden 30 Skrevet 22. Januar, 2015 Hey ND det kan man da ikke bare..... (SEX)slaver kan ikke fyres de skal sælges... Jeg nægter at modtage min udmeldelsesblanket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 22. Januar, 2015 Så vil jeg altså også gerne være med i en klan! Jeg kan drikke mange bajere og som regel mønstre en rejsning både ved passende og upassende lejligheder! Nogen der søger nye prospects? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Klaner på EG.. Der er vist nogen, der tager EG alt for alvorligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. Januar, 2015 Klaner på EG.. Der er vist nogen, der tager EG alt for alvorligt Hehe... Sidst der blev talt om det, tog du det ellers meget alvorligt. Ligesom ude i "den virkelig verden". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Januar, 2015 Hehe... Sidst der blev talt om det, tog du det ellers meget alvorligt. Ligesom ude i "den virkelig verden". Man bliver klogere med tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. Januar, 2015 Man bliver klogere med tiden Ja, heldigvis da ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Januar, 2015 (edited) Man bliver klogere med tiden Det er ganske klogt at blive klogere. Ligesom af og til at tage ordvalget op til revision. Redigeret 22. Januar, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Januar, 2015 Man bliver klogere med tiden nogle bliver også dummere med tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 22. Januar, 2015 Lillemand har en egen lille klan. Den är så lille, att ingen kan finna den. Der er kun Lillemand i min lille klan, men så kan jag ocskå bestämma över varje lille ting, utan att någon blandar sig i Lille Skal man helst også være Ayn Rand-fan http://da.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand forat være med i Lilles klan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg synes jo nok, at der pludseligt blev lidt koldt :D. Verdensherredømmet? Det vil James Bond nok ikke synes om Jeg går straks på mission Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. Januar, 2015 Jeg går straks på mission Fint, nu hvor Blofeld er nedkæmpet, er der andre opgaver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Januar, 2015 Skal man helst også være Ayn Rand-fan http://da.wikipedia.org/wiki/Ayn_Rand forat være med i Lilles klan? Hvad snakker du om? Who is John Galt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 23. Januar, 2015 nogle bliver også dummere med tiden Taler du af egen bitter erfaring, bette Nille??? :p :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg