Hop til indhold
Gæst

Sejt der er klaner på EG

Recommended Posts

Guest Michelangelo

Jeg tilhører Bumsen-klanen, og det har jeg gjort det meste af mit liv

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon der er en favoritpige der skal tages hensyn til med så sur en udtalelse?

Minder mig om sangen

sur sur sur lille Holst........ :-)

Nej, min favorit pige er slet ikke indblandet :-)

Men du har det med at køre videre på et negativt emne, ved at oprette din egen tråd, og kamuflere det i "sjov og spas", i stedet for at stoppe.

Desuden så har jeg favorit lege, og ikke favorit pige / piger.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej, min favorit pige er slet ikke indblandet :smile:

Men du har det med at køre videre på et negativt emne, ved at oprette din egen tråd, og kamuflere det i "sjov og spas", i stedet for at stoppe.

Desuden så har jeg favorit lege, og ikke favorit pige / piger.

Super og for din skyld fortsætter jeg med det :-) Jeg er bedst til det positive/sjove i livet. Så når folk roder for meget rundt i kedelige negative trivialiteter som røvslikkere klaner osv så kan jeg ikke lade være med at blande lidt humor i, ellers bliver det for trist og kedeligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvor er det ynkeligt at se, de forskellige klan-medlemmer eller bande-medlemmer om man vil,

klapper i de små hænder, klapper hinanden på skuldrene med "likes", slikker hinanden i numsen, endda stikke hovedet op for at se om det lugter af roser og violer...

Måske...... Men sikkert også ganske naturligt, at folk der bruger meget tid på EG danner små klikker og fælleskaber.

Går man eksempelvis ind på chatten, skal man ikke være professor for hurtigt at se, hvorledes der er fælleskaber på kryds og tværs.

Normalt giver det heller ikke de store problemer. Problemerne opstår jo først når tolerancen, interessen eller respekten forsvinder, fordi en eller anden i et fælleskab føler sig stødt eller trådt på. Når det sker kan de færreste jo alligevel ikke sige sig helt fri for, ikke at tage parti. Ja, nogen gør det åbenlyst med rimelige sure og vrede udbryd. Andre holder måske bare deres kæft, forsøger at ignorere dem fra andre fælleskaber, men der tages typisk parti alligevel, hvilket klart kommer til udtryk i ændret adfærd.

Så..... et eller andet sted skal man måske også undlade at stramme sin egen glorie, således at man har svært ved at trække vejret. Jeg har i hvert fald svært ved at få øje på ret mange engle på denne portal. Vi er nu engang alle mennesker med følelser. :)

Nogen er nok bedre udstyret fra naturens side med hensyn til at svømme i oprørte vande end andre, men det ændre næppe på, at det er helt naturligt, at der fra tid til anden sker  sammenstød imellem de forskellige grupper, og det forsvinder såmænd ikke fordi man kalder det klaner eller kun ønsker at fokusere på det mest åbenlyse.

Afslutningsvis vil jeg blot sige, at når der ikke er konflikter på EG, så synes jeg faktisk at det er et positivt træk, at folk med specielle fælles interesser omkring eksempelvis en bestemt piger, ture til Tyskland, Sociale arrangementer, seksuelle præferencer m.v.  kan finde sammen og skabe små fælleskaber i det store fælleskab.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super og for din skyld fortsætter jeg med det :-) Jeg er bedst til det positive/sjove i livet. Så når folk roder for meget rundt i kedelige negative trivialiteter som røvslikkere klaner osv så kan jeg ikke lade være med at blande lidt humor i, ellers bliver det for trist og kedeligt.

For min skyld... Du mener en passiv provokation :-)

Mon ikke vi begge gerne vil have en god stemning uden klaner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det ynkeligt at se, de forskellige klan-medlemmer eller bande-medlemmer om man vil,

klapper i de små hænder, klapper hinanden på skuldrene med "likes", slikker hinanden i numsen, endda stikke hovedet op for at se om det lugter af roser og violer...

Anyways hver man og kvinder sin fetish :lol:

Hvad sker der den dag klanlederen stoppe, falder klanerne sammen som korthuse :P

Og tænk hvis de ikke når at få hovedet ud først :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Lillemand har en egen lille klan. Den är så lille, att ingen kan finna den. Der er kun Lillemand i min lille klan, men så kan jag ocskå bestämma över varje lille ting, utan att någon blandar sig i :-)

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er kun Lillemand i min lille klan, men så kan jag ocskå bestämma över varje lille ting, utan att någon blandar sig i :-)

Hvor er du smart, Lille!

Jeg vil også være selvstændig! Så alle officielle som uofficielle medlemmer i min klan er hermed smidt ud. I skal ikke tænke på udmeldelsesblanketterne - dem har jeg udfyldt. Så nu vil jeg ene og alene overtage verdensherredømmet!

Hilsen Brain! :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er du smart, Lille!

Jeg vil også være selvstændig! Så alle officielle som uofficielle medlemmer i min klan er hermed smidt ud. I skal ikke tænke på udmeldelsesblanketterne - dem har jeg udfyldt. Så nu vil jeg ene og alene overtage verdensherredømmet!

Hilsen Brain! :mrgreen:

Jeg synes jo nok, at der pludseligt blev lidt koldt :D :D. Verdensherredømmet? Det vil James Bond nok ikke synes om  :P  :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så vil jeg altså også gerne være med i en klan!

Jeg kan drikke mange bajere og som regel mønstre en rejsning både ved passende og upassende lejligheder!

Nogen der søger nye prospects?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klaner på EG..

Der er vist nogen, der tager EG alt for alvorligt :P

Hehe... Sidst der blev talt om det, tog du det ellers meget alvorligt. Ligesom ude i "den virkelig verden". :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hehe... Sidst der blev talt om det, tog du det ellers meget alvorligt. Ligesom ude i "den virkelig verden". :D

Man bliver klogere med tiden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bliver klogere med tiden :P

Det er ganske klogt at blive klogere. Ligesom af og til at tage ordvalget op til revision.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går straks på mission :D

Fint, nu hvor Blofeld er nedkæmpet, er der andre opgaver :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Delphi

nogle bliver også dummere med tiden :P

Taler du af egen bitter erfaring, bette Nille??? :P :p :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...