Hop til indhold
Gæst

Sejt der er klaner på EG

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Nej det var blot en konstatering fra det virkelige liv.

Virkelige verden! Spejlet? :):):):):);););)

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeps der er Nikita klanen og Montezi klanen og sikkert flere endnu. Ja er så meget Mand, jeg ikke altid for hørt/ læst efter. Men vildt sejt er det da.

Synes det lyder sejt med disse Klaner og havde egentlig overvejet at søge optagelse i en af dem.

Men så kom jeg til at tænke på, det ville være det fedeste at have sin egen Klan!!! Havnebumsens Klan.. Nogen der vil være med i Havnebumsens Klan, så sig endelig til! Stilen bliver sådan lidt Vikingagtig, hvor vi nådeløst plyndrer, hærger og voldtager alt på vores vej

Der kan man bare se. Du er en af de få, som sætter sig et mål og uophørlig går efter den. Nu er du ikke bare blevet klanleder og kult. Du er endda kommet så højt på strå, at du har krævet, at vi bygger dig en statue. Ja ja når skidt kommer til ære, som man siger. Det får mig til at tænke på Dyne Larsen, som er vokset op hos en enlig mor i Thy. Selv er jeg ikke vokset op hos en enlig mor i Thy. Men jeg har prøvet at vågne op hos en enlig mor i Thisted. Skræmmende siger jeg dig. Nå, Lars Larsen og Havnebumsen klarer sig jo nok. Selv har jeg som end også taget et stort hop op af den sociale rangstige. Jeg stammer fra proletariatet og er endt hos den lavere arbejderklasse. I og for sig et større spring end Lars Larsens, hvis jeg altså selv må sige det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...