Default User 1033 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg har en del hårvækst omkring Buller og nosserne. Er der Thai massøser der tilbyder at barbere pjoverten f.eks.som optakt til noget mere? Nogen der har erfaring med det? Jeg har set der er nogle Thai frisører der også har massage - var det mon en sted at prøve? Nogen anbefalinger eller forslag?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 7. Oktober, 2014 Jeg har ikke set nogen steder som tilbyder det som en standardydelse. Men er thai steder ikke ofte ret fleksible? Der er dog to ting jeg ville være betænkelig ved hvis du vil "skrabes": 1. Du bør nok selv tage grej med af hygiejne årsager, det er ikke noget man har lyst til at dele... 2. Hvis det er lige før massage (olie?) kan det så ikke svie en del? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 7. Oktober, 2014 Prøv at snakke med Molly, jeg syntes hun en gang snakkede om en gæst der kom direkte fra en intimbarbering..... hmmm eller måske var det ligefrem en voksbehandling? Anyway tag en snak med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyboy 33 Skrevet 7. Oktober, 2014 (edited) Jeg har en del hårvækst omkring Buller og nosserne. Er der Thai massøser der tilbyder at barbere pjoverten f.eks.som optakt til noget mere? Nogen der har erfaring med det? Jeg har set der er nogle Thai frisører der også har massage - var det mon en sted at prøve? Nogen anbefalinger eller forslag?? Hvem er Buller? Hvorfor barberer du ikke selv din pik og nosser? Jeg kan ikke lige se det fede ved at få en GP til at gøre det på dig. Redigeret 7. Oktober, 2014 af Happyboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 7. Oktober, 2014 (edited) Hvem er Buller? Hvorfor barberer du ikke selv din pik og nosser? Jeg kan ikke lige se det fede ved at få en GP til at gøre det på dig. Det er muligt du ikke kan se det fede i det. Det er så din begrænsning. Men ellers tak for dit ikke-konstruktive svar. Kan du ikke hjælpe har du ikke nødig at svare. Redigeret 7. Oktober, 2014 af Default User 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 7. Oktober, 2014 Prøv at snakke med Molly, jeg syntes hun en gang snakkede om en gæst der kom direkte fra en intimbarbering..... hmmm eller måske var det ligefrem en voksbehandling? Anyway tag en snak med hende Molly - er det hende fra Horsens? Jeg er i Kbh/Nordsjælland. Men ellers tak for svaret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. Oktober, 2014 Molly - er det hende fra Horsens? Jeg er i Kbh/Nordsjælland. Men ellers tak for svaret! Molly har et sted i Kolding, men kan ske hun kan hjælpe med gode råd alligevel http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 Halløjsa..... Jeg syntes ikke du skal en barbering gjort hos en glædespige, men få en rigtigt voksbehandling af en professionel, -tro mig tøserne kommer til at elske det. Der findes klinikker rundt omkring i landet der udfører det, og der er absolut ingenting at være flov over, de er professionelle og har sikkert set lidt af hvert. Voks giver et meget bedre, længere og blødere resultat end barbering, kan varmt anbefales. -Jeg havde som skrevet en gæst der kom direkte fra en voksbehandling i Kolding, nøøøøjj, aldrig har jeg følt blødere boller, -de var perfekte, og ku' ikke lade være med at røre.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 8. Oktober, 2014 Nå ja - kun røre - det var da sølle.Men et` så reng endda.Du er vist en frisk pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Oktober, 2014 Nå ja - kun røre - det var da sølle. Bollerne blev skam heller ikke snydt for en gumletur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ben. Skrevet 9. Oktober, 2014 Skal det være thai ? For ellers er der: http://waxingcare.dk/da/ og http://www.sensualhealingdk.com/#!priser/c230d Jeg har ikke selv besøgt stederne, så måske andre kan bidrage med nærmere oplysninger ? Først anførte sted er jeg ret sikker på, at du ikke får andet end voksbehandlingen (omend det ikke skulle undre mig, om et HJ kunne forhandles i diskretion bag den lukkede dør). Sidstnævnte sted: Det giver vist sig selv, når man ser videoerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 9. Oktober, 2014 (edited) Jeg synes ærlig talt det er noget underligt noget I anbefaler voksning, når nu det er barbering han søger. Voksning er SMERTEFULDT og der er ærlig talt ikke meget frækt og pirrende ved den behandling med mindre man er masochist måske. En barbering af de intime dele kan jo derimod sagtens være frækt og pirrende, og opgaven kræver ikke en uddannelse i kosmetologi. Jeg har svært ved at forestille mig at en Thaimassør der yder ekstra ikke også ville være frisk på denne opgave mod lidt ekstra mønt. Der er vel ikke andet at gøre end spørge ad. Redigeret 9. Oktober, 2014 af Miza 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 9. Oktober, 2014 Jeg synes ærlig talt det er noget underligt noget i anbefaler voksning, når nu det er barbering han søger. Voksning er SMERTEFULDT og der er ærlig talt ikke meget frækt og pirrende ved den behandling med mindre man er masochist måske. En barbering af de intime dele kan jo derimod sagtens være frækt og pirrende, og opgaven kræver ikke en uddannelse i kosmetologi. Jeg har svært ved at forestille mig at en Thaimassør der yder ekstra ikke også ville være frisk på denne opgave mod lidt ekstra mønt. Der er vel ikke andet at gøre end spørge ad. Ja, jeg skal godt nok ALDRIG have vokset bollerne. Holder mig til barbering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 9. Oktober, 2014 Hvem er Buller? Hvorfor barberer du ikke selv din pik og nosser? Jeg kan ikke lige se det fede ved at få en GP til at gøre det på dig. Har du prøvet det? En fantastisk optakt til det hun er kommet for, sex, der jo også drejer sig om Buller. En god skraber, barber gel, varmt vand Mærk skraberens summen, se pigens iver for at det bliver perfekt, der bliver følt ekstra efter Hun ved jo godt at hun ikke kan komme med kommentarer om, at der er noget der stikker på tungen Så er det bare at nyde de næste par timer, med pigen der selv har gjort værktøjet klar 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 9. Oktober, 2014 Skal det være thai ? For ellers er der: http://waxingcare.dk/da/ og http://www.sensualhealingdk.com/#!priser/c230d Jeg har ikke selv besøgt stederne, så måske andre kan bidrage med nærmere oplysninger ? Først anførte sted er jeg ret sikker på, at du ikke får andet end voksbehandlingen (omend det ikke skulle undre mig, om et HJ kunne forhandles i diskretion bag den lukkede dør). Sidstnævnte sted: Det giver vist sig selv, når man ser videoerne Mange tak, Ben. Den sidste rammer helt plet - jeg må så give køb på de ikke er Thai. Jeg vil frekventere etablissementet senere på måneden - og selvfølgelig aflægge rapport! Det lader til at den er lige i øjet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 83 Skrevet 10. Oktober, 2014 Proev at se her, hun tilbyder barbering for Kr. 300 http://www.sensualhealingdk.com/#!priser/c230d mvh G 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 10. Oktober, 2014 Proev at se her, hun tilbyder barbering for Kr. 300 http://www.sensualhealingdk.com/#!priser/c230d mvh G Er det et stort problem for dig at du vil have andre til at barbere dig, ? jeg syntes at det er det samme som at barbere sig andre steder på kroppen : læs ansigt . ? men du kan måske ikke nå derned, for korte arme eller er maven i vejen 555 tak for kaffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 10. Oktober, 2014 Butterfly, bare fordi du ikke kan se det spændende ved det, så behøver du ikke rakke ned på andres lyster. Miza 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 817 Skrevet 10. Oktober, 2014 Butterfly, bare fordi du ikke kan se det spændende ved det, så behøver du ikke rakke ned på andres lyster. Miza vi har nok alle sammen vores små perversiteter, respekt for det. men jeg er nok lidt sippet, møder altid op nyvasket og barberet OBS thai piger foretrækker stadigvæk mænd uden alt for meget hår - alle steder ! måske også derfor, de selv er glatte !!! også p.gr.a. varmen i LOS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 10. Oktober, 2014 Er det et stort problem for dig at du vil have andre til at barbere dig, ? jeg syntes at det er det samme som at barbere sig andre steder på kroppen : læs ansigt . ? men du kan måske ikke nå derned, for korte arme eller er maven i vejen 555 tak for kaffe som jeg allerede har skrevet til en anden "morsom" kværulant - hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med, har du ikke nødig at skrive. Vi har alle vores særlige lyster og i dette forum skal de respekteres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 10. Oktober, 2014 Jeg synes sgu det lyder meget frækt. Mener dog at Thaierne generelt synes at hårvækst er ret klamt så det er måske ikke den bedste kombination. Måske en dansk GP ville synes det var OK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg tror det er en myte at thaierne ikke kan lide hårvækst. Der er selvfølgelig grænser (det er der vel også for danske piger?) for hvor meget hårvækst som er fedt. Og ligesom danske piger, er det langt mere det at man dufter godt, som der gåes op i. Hård vækst er derimod altid værdsat! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 11. Oktober, 2014 Jeg synes sgu det lyder meget frækt. Mener dog at Thaierne generelt synes at hårvækst er ret klamt så det er måske ikke den bedste kombination. Måske en dansk GP ville synes det var OK Min erfaring er at Thai pigerne er ligeglad med farangens hårvækst, men de færreste bryder sig om at få hår i munden. Men det er pengene der tæller, og for penge kan de sluge meget. Er hygiejnen i top er der ikke noget problem. Ordet "klamt" hører ikke hjemme i denne forbindelse. Imidlertid har thailandske mænd sjældent behåring på kroppen, og det er jo mest det tøserne er vant til. Men som sagt, money talks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 30. September, 2015 Er det et stort problem for dig at du vil have andre til at barbere dig, ?jeg syntes at det er det samme som at barbere sig andre steder på kroppen : læs ansigt . ? men du kan måske ikke nå derned, for korte arme eller er maven i vejen 555 tak for kaffeJeg må sige til dig som jeg har sagt til enkelte andre: Hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med har du ingen grund til at kommentere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 1. Oktober, 2015 Den kommentar var da lidt længe undervejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg