Hop til indhold
Kvinde

En bøn fra en kvinde :-)

Recommended Posts

Hej alle brugere på Eroguide,

 

jeg vil starte med at sige, at jeg synes, at denne side er en fantastisk god side, da den ligesom gør, at man som kvinde (i denne "branche") må opføre sig ordentligt og sobert for at opnå en god anbefaling fra alle I kære mænd.

 

Når det så er sagt, kan det gøre mig rigtig ked af det og ærgerlig, at jeg nogle gange på min mail fra diverse mænd modtager info. om udtalelser herinde, som slet ikke er sandfærdige. Det er også af denne grund, at jeg vælger at lave dette opslag.

 

Jeg vil såmænd bare gerne minde Jer mænd om, at det IKKE altid er sande historier og anmeldelser, som skrives herinde, MEN at man bør gøre sine egne erfaringer, inden man dømmer andre. Der findes reelt også mænd, som i private mails sviner en til på det groveste, fordi man ikke vil mødes med ham .... :-) ... man bliver kaldt luder og skøge og trues med hjemligt besøg, hvis han ikke får, hvad han ønsker ... og efterfølgende kan han så på denne side vende sagen, således at det er kvinden, der fremstår som en dum kælling. Det er da lidt ærgerligt, må jeg sige.

 

Jeg skriver ikke dette for at hænge nogen ud og ønsker det heller ikke. Nogle gange er der kemi ved et skriveri og andre gange er der uenighed og man kommer ikke frem til et møde. Dette gør hverken ham eller hende til et dårligt menneske....så må man søge videre og finde og tilgodese sine lyster andetsteds, og så er den ikke længere.... :-)

 

Se dette som et opråb om "at høste egne erfaringer" og tage anbefalingerne med et gram salt..... IKKE alt er som det fremstilles ... !

 

Mvh. KVINDE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kunne ikke være mere enig med dig kvinde. Behandler man sine medmennesker ordentligt, får man som oftest en fin behandling igen :cool:

 

Alt er efter min opfattelse styret af lyster og kemi (ja, og så selvfølgelig økonomi) - er kemien til stede, er der med garanti en god oplevelse i sigte :cool:  Vi har alle forskellige preferencer, så man kan plukke af de mange beskrivelser her på siden, men så bagefter gøre sig sine egne erfaringer.

 

Mvh.

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var da sikker på det var lutter sandheder der blev skrevet herinde :grin::grin::grin::grin:

Ja, Havnebums... Men nu troede du jo også, at alle kvinder i denne branche var nogle værre monstre, mændene var naive og godtroende malkekvæg, og at hele konceptet var som en anden krigsmark af et slagtehus, med kvinderne på den ene side og mændene på den, hvor det så gælder om at vinde slaget...

Såååååeeehm...

Jeg er da kun glad for, at du har set lyset! :D :P

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:grin:  :grin: 

Ja, Havnebums... Men nu troede du jo også, at alle kvinder i denne branche var nogle værre monstre, mændene var naive og godtroende malkekvæg, og at hele konceptet var som en anden krigsmark af et slagtehus, med kvinderne på den ene side og mændene på den, hvor det så gælder om at vinde slaget...

Såååååeeehm...

Jeg er da kun glad for, at du har set lyset! :D:P

Ahh nu digter du nu ganske gevaldig på noget jeg ikke har beskrevet sådan  :grin:  :grin:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahh nu digter du nu ganske gevaldig på noget jeg ikke har beskrevet sådan

Hm, du viser ellers tit, at du kan lave sjov med nærmest alt... Men kun når det gælder andre end dig selv, måske? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hm, du viser ellers tit, at du kan lave sjov med nærmest alt... Men kun når det gælder andre end dig selv, måske? ;)

overhovedet ikke :smile: og du kan endda få en smiley på

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

overhovedet ikke :smile: og du kan endda få en smiley på

Jeg kan slet ikke følge med, når du retter i dine indlæg hele tiden! :D

Smiley på forventelig efterbevilling? :P

Og nu vil jeg ikke afspore Kvinde's gode indlæg yderligere. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan slet ikke følge med, når du retter i dine indlæg hele tiden! :D

Smiley på forventelig efterbevilling? :P

Og nu vil jeg ikke afspore Kvinde's gode indlæg yderligere. :)

Og hvad var det du skulle følge med til? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...