Hop til indhold
Oldingen

Hvor ung er du?

Recommended Posts

Du har ret i jeg ikke havde problemer med piger i min ungdom,

jeg har været heldig med pigerne :D

Derfor kan jeg ikke sætte mig helt ind i situationen eller forstår frustrationen.

Du siger med andre ord at købesex har reddet dit liv :P

Du brugte købesex som et springbræt til at kommer videre, fik selvtillid og efterfølgende score mange piger,

det er en succes historie, men jeg mener stadig "don't do it" når man er ung, sex er overvurderet og det skal nok komme :D

Jeg synes vi bør forsøge at råde manden til møde piger og sexen skal nok komme.

Her må han komme på banen med hvad der gik galt med pigerne og hvad baggrunden er, der

får ham til at overveje købesex.

Måske har han i skrivende stund allerede sprunget ud eller i med begge ben... :P

Der er da nogen hvor sexen fylder mindre end snakken, på glædes pige besøg. :-)

Altså tidsmæssigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldingen skrev, den 2014-10-12 at 15:48:

Når en med-EG'er beskriver en oplevelse med en GP sidder jeg ofte tilbage med en stor nysgerrighed efter at vide alderen på vedkommende.

Når jeg bliver nysgerrig er det fordi at jeg tror at oplevelserne vi får hos pigerne kan være forskellige alt efter hvem man er og måske også hvor gammel man er.

En ting er sikkert og det er at for mit vedkommende er en enorm forskel på de seksuelle oplevelser jeg havde som yngre og dem som jeg har i dag....(de yngre forum medlemmer kan jeg trøste med at fortælle at oplevelserne bliver bedre og bedre med årene).

Mange har sikkert gode og vigtige grunde til ikke at ville blotte sig ved at angive alder her....men gå til bekendelse her i tråden, alle jer som føler at I kan stå ved jeres alder.

Jeg lægger ud med 64 !....chok, skrig!...nogen højere?

Jag är 65 - köpte sex första gången när jag var 36. Har sedan min debut köpt sex minst ett par gånger varje år. Ångrar att jag inte startade tidigare, men på den tiden innan internet var det inte lika lätt att hitta information. Kunde ha debuterat över tio år tidigare om jag åkt med på en resa till Thailand efter avslutad militärtjänst - det var mycket frestande, men eftersom jag var i förhållande var det inte "lämpligt". "Arrangören" hade rest många gånger till Thailand och visste var man skulle hitta de bästa bordellerna och thailändskorna till bra priser, men tyvärr kunde jag inte ... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...