Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Bruger i netværk??

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Anmeldelser har fyldt meget på det sidste :-) og med rette! Først er der plantede negative/ positive. Nogen hvor sexen ikke er det primære ved besøget. Nogen som nærmest ikke beskriver hende visuelt og ej heller sexen. Pigerne herinde kan der være problemer med, folk ikke har lyst til at beskrive negativ, da det kommer for tæt på.

Læser du en madanmeldelse, får du en subjektiv vurdering af maden m.m. Får af vide hvad der er lagt vægt på etc Så kan man give anmelderen ret eller ej :-) men det fortæller trods alt lidt om hvad du kan forvente. Her er kreativiteten lidt mere løs på EG, og det er sådan set fint for mig og ej heller det jeg vil spørge om!

Jeg vil spørge om, når landet nu ligger som det gør, hvor meget bruger i så Anmeldelser i Jeres valg af Pige? Eller bruger i mere Netværk af brugere i finder troværdige??

Personlig bruger jeg meget Netværket. Ikke så meget til 375 kr besøgene i Flensborg, her overlever jeg, hvis det kunne være gået bedre :-) Men hvis man begynder at snakke 1000 kr eller mere, så spørger jeg meget rundt i netværket, hvad kan jeg forvente af Pigen. Passer billederne, hvordan er det man ikke ser på billederne, hvordan er hun, er hun en type Jeg gider spendere et besøg på etc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger alle de værktøjer som er til rådighed.

Læser pigens annonce, pigens evt. anmeldelser herinde, skriver til hende, spørger andre som har besøgt pigen.

Jeg er også blevet spurgt / kontaktet af andre, om jeg har besøgt den og den pige.

Anmeldelsernes vægt i et valg om besøg er dog ikke så stor, for hvad en anden synes er et godt besøg, synes jeg jo ikke nødvendigvis er et godt besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger stort set aldrig anmeldelserne til noget udover underholdende læsning, jeg kører på intuitionen. Og evt. går igen hvis kemien ikke er god.

Læste lige "jeg kører på institutionen".... HELT anden mening   ;-)

/Dino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er forskelligt.

Når der er tale om thai bruger jeg anmeldelserne. Det er så forskellig om og hvilken type ekstra de tilbyder, at det er praktisk at kunne læne sig op af andres erfaringer.

For piger iøvrigt stoler jeg på mine egne fornemmelser, og læser faktisk kun sjældent anmeldelser før jeg i praksis har bestemt mig til et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Når der er tale om thai bruger jeg anmeldelserne. Det er så forskellig om og hvilken type ekstra de tilbyder, at det er praktisk at kunne læne sig op af andres erfaringer.

Faktisk lidt sjovt, har det på samme måde :-) Anmeldelser af Thai er oftest informative og korrekte er min opfattelse. Så der slår jeg op herinde og afsted med mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...