Hop til indhold
boringguy

Nyt thai sted i Sorø 4180.?

Recommended Posts

Hej kære brødre her inde. ;)

Kan se på Holbækvejen i Sorø, på vej udtil Fakta Pedersborg, at der er et hus ud til vejen som skiltere med dansk og thai flag, så vil blot høre om nogen kender til stedet, og hvordan er det osv.?

Hvis ikke, må jeg selv drage min erfaring og banke på og se hvad de tilbyder.. osv.

Men venter lige at høre fra jer først herinde. ;)

Redigeret af boringguy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej kære brødre her inde. ;)

Kan se på Holbækvejen i Sorø, på vej udtil Fakta Pedersborg, at der er et hus ud til vejen som skiltere med dansk og thai flag, så vil blot høre om nogen kender til stedet, og hvordan er det osv.?

Hvis ikke, må jeg selv drage min erfaring og banke på og se hvad de tilbyder.. osv.

Men venter lige at høre fra jer først herinde. ;)

Hej BG

Jeg har godt set flag etc....og kan, hvis du ikke selv har se det, berette om en plasticbøtte, som er opstillet ved hækken, som nysgerrige kan snuppe en menu/prisliste fra. Gjorde det dog ikke selv, da manden i huset var ved at sætte den op - men overvejer da at åbne låget og blive klogere ved lejlighed.

Ellers giv lyd fra dig, og lad os endelig høre mere - det var da rart, hvis Vestsjælland kunne byde på mere Thai muligheder.

Ha' en god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lucash>> Tak for din beretning om den bøtte. ;)

Har ikke selv fået kigget nærmere på stedet.. Men tror sku snart jeg drøner forbi og tjekker stedet ud...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej BG og 4700 m.fl.

Så fik jeg taget mig sammen, og kigget nærmere efter i plasticbøtten - som resulterede i følgende menukort:

Oliemassage

Thaimassage

Foodmassage (spændende nyt tiltag :-P ) - alle menuer kr. 350 pr. time/kr. 200 for en halv.

Sportsmassage kr. 450 pr. time/kr. 250 for en halv

Urte varm massage kr. 450 pr. time/kr. 300 for en halv og kr. 650 for 1,5 time

...så er der eller andre interessante menuer bl.a. waxing, body scrap og negle osv.

Prøvede at ringe....det nummer kan jeg så ikke opgive, men skriv en PS, så kan jeg oplyse om dette.

Det er i en privat bolig, som ligger ud til en forholdsvis befærdet vej - men igen det er jo i Sorø, hvor boligen p.t. er til salg - så man må da ikke håbe, at man kommer til at opleve, et åbent hus arrangement, hvor de interesseret købere pludselig kommer ind imens man ligger der splitter hans Jørgen - men igen - det ville da virkelig være en anderledes anmeldelse, hvis det skulle ske. :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...