Sally 343 Skrevet 14. Oktober, 2014 Hej med jer! Jeg er "en anelse" skuffet! Endnu engang har Ekstra Bladet lavet fejl, således at min annonce ikke er med i dag - og det er jo ikke første gang, det sker! Nu kommer jeg til at sidde og glo uden noget at lave og har stadig udgifter til sted, annoncer osv... Hvad sker der for det? Er jeg den eneste, der oplever det? Og hvad gør I ved det? De er jo tydeligvis fuldstændig ligeglade med deres kunder! Nøj, hvor er jeg arrig lige nu! Øv! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2014 (edited) Øv Jeg kan se, at min annonce fra i går stadig er i, så måske er de bagud? Prøv at ring til EB og spørg, når telefonerne åbner (9.00). I mellemtiden må du rykke annoncer ind på annoncelight, her og andre gratis steder. Jeg har ikke oplevet det du beskriver, men der har været knas med annoncerne den seneste uge, så der er linket til forkert side6. Det er rettet. Teksten på side6-annoncerne står skubbet sammen, det er så ikke rettet. Jeg håber du får en god dag, trods alt :-) Redigeret 14. Oktober, 2014 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 14. Oktober, 2014 Hej Liv Tak for info - jeg håber det blot er på nettet, at det er galt. Jeg har også annoncer andre steder, men EB er jo ligesom den, der gælder... Jeg er sikker på at jeg får en god - men stille - dag God dag til dig også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest arneo Skrevet 14. Oktober, 2014 De annoncer der står på EB net i dag er dem fra i går, såvidt jeg kan se uden ændringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2014 (edited) Det er rettet nu, så det er dagens annoncer der vises på nettet :-) Redigeret 14. Oktober, 2014 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Oktober, 2014 Hej Liv Tak for info - jeg håber det blot er på nettet, at det er galt. Jeg har også annoncer andre steder, men EB er jo ligesom den, der gælder... Jeg er sikker på at jeg får en god - men stille - dag God dag til dig også Hej Sally Du skal ringe til dem og brokke dig, rigtig meget, pt laver de rigtig mange fegl, især omkring side6. Vores tekst ser underlig ud. Den ramme hvor vores adresse er i kommer ikke frem. Der er to rammer til telefonnr, kun den ene kommer frem. Vores udviget navnetekst kommer ikke frem. Køber du forsidebillede, som skal være i en bestemt størrelse, skærer deres system benene af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg kan godt forstå at I bliver sure over at betale for noget I ikke får. Det skal I ikke finde jer i!!!!!!!!!!!!!! Der er kun at klage og kan Ekstra Bladet ikke finde ud af det må I bruge andre steder. Hvis jeg vil besøge en GP bruger jeg ikke Ekstra Bladet men for det meste Eroguide.dk og Annoncelight.dk Det er jo også surt for os kunder at skulle ringe og telefonen ikke bliver taget,eller køre langt og så er det en helt anden der har vagten/eller der er ingen. For min skyld skal I ikke bruge Ekstra Bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2014 Fejlen er rettet, undtaget det med teksten, der stadig står lidt mokket. At I evt vælger at køre langt og en anden har vagten, kan næppe være EBs skyld En del af os, får altså de fleste gæster gennem EB, at droppe dem vil være at skyde sig selv i foden..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg ringede ind til travbladet og fik beskeden...jamen der arbejdes på højtryk på det....(for ca 2 mån siden snakkede jeg med dem om vores billeder...der arbejdet de også med det) Når vi betaler for en annonce, så er det for et døgn, altså fra kl. 00-00...det er ikke sådan at at de først skal kunne ses fra kl 8 tiden af! Jeg ved udmærket godt at vi ikke kan undvære travbladet, men til de priser de tager, burde det produkt de levere være i orden, de har aldrig haft problemer med at sætte prisen op for hvert komma eller punktum hvert år! Så jeg vil da opfordre til at når vi ringer ind og bestiller annoncer, at sige noget til dem derinde, så telefondamerne går vidre med vores klager til deres chef. De ved jo så udmærket godt at de har monopol på det med vores annoncer, som de lever højt og flot på, men pt syntes jeg de direkte laver grin med os for vores penge! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 14. Oktober, 2014 De kender ej heller til kundeservice, men er nogle sure trunter.. som helt sikkert får for lidt sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2014 De kender ej heller til kundeservice, men er nogle sure trunter.. som helt sikkert får for lidt sex. Er det mon det samme Ekstra Blad vi reklamerer i? Jeg oplever kun søde damer og ok betjening De få gange min annonce er udeblevet, har været pga for sen indbetaling fra mig selv, ups Selvfølgelig skal tingene være i orden, jeg ringede også ind i fredags, da der var koks i side6, men det stritter på mig, når gæster kloger sig og siger vi bare skal droppe EB. Sådan hænger verden ikke sammen, min gør i hvertfald ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2014 De kender ej heller til kundeservice, men er nogle sure trunter.. som helt sikkert får for lidt sex. Ej, jeg syntes altså også de er søde, i hvert fald mod mig, vi driller altid hinanden. Forrige gang jeg ringede ind, snakkede vi dansk, pludselig slog Lilly over i Engelsk, så måtte jeg lige sige at jeg nu stadig snakkede dansk, så vi endte med at sidde og grine og grynte af hinanden i telefonen i et minut. Nogle gange sidder jeg i min egen lille bobbel, og ringer 15-20 min for sent ind, men de vil stadig hjælpe mig, også når der er kø i banken, og pengene ikke er inde inden deadline 'en, så er de kun et telefonopkald væk og sætter stadig min annonce i. Selvfølgelig dummer de sig, -men det gør jeg jo også, er man sød og large den ene vej, så får man det gerne igen en anden gang.... Og at teknikken driller engang imellem, det kan man jo ikke bebrejde telefondamerne derinde for, men man kan få dem til at sige det videre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jamen nu kan de der telefondamer jo være nok så søde, det produkt de sælger skal jo være i orden, det er det vi betaler for! Så er det jo faktisk helt underordnet hvor meget sukker der kommer ud af en telefonledning! Går jeg hen og køber en støvsuger og sælgeren er bare supersød, er jeg da ikke ligeglad med om støvsugeren kun kan puste? produktet skal være i orden, og det ligemeget om hvor meget jeg bliver kaldt "søde" osv pt er deres side6 er der ret meget teknik der driller, som desværre ser ud til at være en langvarig fegl, og det er ikke okay! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2014 Selvfølgelig skal tingene fungere, vi er slet ikke uenige. Men man kan stadig tale pænt om telefondamerne (det var så ikke dig, Cherie), det er næppe heller dem, der står for teknikken ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 14. Oktober, 2014 Mænderne kritiserer pigerne - pigerne kritiserer Ekstrabladet - Ekstrabladet kritiserer alle.Men vi skal jo leve. Så - mon ikke det går alles zusammen, når det kommer det stykket.Der kan forekomme en smule glimt i øjet her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde Skrevet 14. Oktober, 2014 (edited) Det er ikke nemt at være ny i branchen, og hvis man ikke lige har styr på det med annoncerne, kan de/hun godt blive lidt mobset, hun er jo til for at hjælpe. Så hvad i andre sir og gør, er jo svært for mig, da jeg ellers synes jeg taler pænt til folk. Det bliver da bedre, men sku ikke ligefrem den bedste imødekommenhed... Men alt i alt, så skal det jo bare virke. Redigeret 14. Oktober, 2014 af Maria - den uskyldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg taler også altid pænt til damerne på EB, og vi driller hinanden og har et fint forhold. Men det er gået galt nogle gange, og så mener jeg at EB bør give os en gratis indrykning eller lignende, når de dummer sig. Selvfølgelig sker der fejl, men hvis vi ikke har annonce i deres avis, så er det sandsynligt at vi har en væsentlig dårligere vagt - og det er jo udgifter, som vi ikke får ind igen... I dag var det heldigvis kun på nettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2633 Skrevet 14. Oktober, 2014 (edited) Jeg taler også altid pænt til damerne på EB, og vi driller hinanden og har et fint forhold. Men det er gået galt nogle gange, og så mener jeg at EB bør give os en gratis indrykning eller lignende, når de dummer sig. Selvfølgelig sker der fejl, men hvis vi ikke har annonce i deres avis, så er det sandsynligt at vi har en væsentlig dårligere vagt - og det er jo udgifter, som vi ikke får ind igen... I dag var det heldigvis kun på nettet En annonce på 3/4 linje med et telefonnummer koster 275 kr. Så Ekstrabladet tager sig godt betalt. Så bare med 2 vagter om ugen koster det pigen ca. 30.000 kr. om året. Mvh Redigeret 14. Oktober, 2014 af Benjamin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 14. Oktober, 2014 En annonce på 3/4 linje med et telefonnummer koster 275 kr. Så Ekstrabladet tager sig godt betalt. Mvh men så vare den også 24 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. Oktober, 2014 Sådan hænger verden ikke sammen, min gør i hvertfald ikke. Jeg gad faktisk godt at vide, hvorfor vi har så forskellige oplevelser af effekten af en annonce i EB? Jeg har ikke brugt EB i flere år nu. Da jeg gik solo lavede jeg en test og satte en annonce i for at se, om det havde en positiv effekt. Det eneste jeg fik ud af det, var en kæmpe stor bunke useriøse opkald og sms'er. Så da jeg fandt ud af, at det i hvert fald ikke gjorde noget godt for min forretning, droppede jeg det igen, og er så også mere eller mindre helt sluppet for tidsspilde på min telefon. Er jeg virkelig den eneste, der har oplevet det? :huh: 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 14. Oktober, 2014 Og det er sikkert jer pigers skyld, at Ekstra Bladet overhovedet stadigvæk bliver trykt nu om dage. Oplaget er så lavt nu, at de fleste køberne må være sexkunder, der ikke kan finde ud af at bruge internettet. Jeg har aldrig brugt Ekstra Bladet. Har altid fundet pigerne på nettet, som Nikita siger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg gad faktisk godt at vide, hvorfor vi har så forskellige oplevelser af effekten af en annonce i EB? Jeg har ikke brugt EB i flere år nu. Da jeg gik solo lavede jeg en test og satte en annonce i for at se, om det havde en positiv effekt. Det eneste jeg fik ud af det, var en kæmpe stor bunke useriøse opkald og sms'er. Så da jeg fandt ud af, at det i hvert fald ikke gjorde noget godt for min forretning, droppede jeg det igen, og er så også mere eller mindre helt sluppet for tidsspilde på min telefon. Er jeg virkelig den eneste, der har oplevet det? Nope, det er du ikke. Det er over fire år siden, at jeg droppede Ekstra Bladet, og jeg har på intet tidspunkt mærket forskel. Jeg kunne heller aldrig mærke forskel, hvis jeg havde glemt en annonce til klinikvagten. Men efter min mening er der også en betydelig større effekt i at have sin egen hjemmeside. Mvh, /Gina. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 14. Oktober, 2014 Nope, det er du ikke. Men efter min mening er der også en betydelig større effekt i at have sin egen hjemmeside. Arh, så det er måske hjemmesiden, der gør forskellen? Anyways... Jeg har altid opfordret til at droppe EB, fordi jeg troede, at det bare var en myte, at det skulle betyde så meget for pigernes forretning, men måske har jeg så taget fejl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 14. Oktober, 2014 (edited) Kan det medie man annoncer i, have noget med kundernes alder at gøre? Det er jo ingen hemmelighed, at trykte medier typisk henvender sig til +60 segmentet. Det gælder måske også her!??! En ungersvend på 25 går vel næppe ned og køber Travbladet, når han får lyst til et slag fisse. Redigeret 14. Oktober, 2014 af Louie De Palma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 14. Oktober, 2014 hvordan finder man div. hjemmesider, hvis man bare leder efter en gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg