leraar 745 Skrevet 14. Oktober, 2014 Arh, så det er måske hjemmesiden, der gør forskellen? Anyways... Jeg har altid opfordret til at droppe EB, fordi jeg troede, at det bare var en myte, at det skulle betyde så meget for pigernes forretning, men måske har jeg så taget fejl... Kære Nikita og Gina I to har vel det til fælles, at I har et vist navn, et ry. Når I har en hjemmeside er der rent faktisk nogen potent(iell)e mænd, der vil google jer. Sådan er det vel ikke for alle de andre piger. Egentlig ved jeg intet om dette her, men jeg har vidst, hvem I var i flere år uden at have åbnet EB en eneste gang. Jeg tror ikke, det de andre piger siger er forkert...I er nok bare i en klasse for jer selv. Det er kun den ene af jer, jeg har mødt, og det var da også bestemt i særklasse....men I evner jo også at formulere jer uden om de sædvanlige kanaler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 491 Skrevet 14. Oktober, 2014 i mange andre lande er der ikke EB men gratis annonce sites så det virker da om ekstrabladet virker eller ej om man er kendt eller ej det skal jeg lade være udsagt MH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 15. Oktober, 2014 Kan det medie man annoncer i, have noget med kundernes alder at gøre? Det er jo ingen hemmelighed, at trykte medier typisk henvender sig til +60 segmentet. Det gælder måske også her!??! En ungersvend på 25 går vel næppe ned og køber Travbladet, når han får lyst til et slag fisse. EB er ikke kun den trykte udgave, vores annoncer er også at finde på nettet, med fint link til side6, hvis man har sådan en ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 15. Oktober, 2014 En annonce på 3/4 linje med et telefonnummer koster 275 kr. Så Ekstrabladet tager sig godt betalt. Så bare med 2 vagter om ugen koster det pigen ca. 30.000 kr. om året. Mvh Hvad tror du de store firmaer giver for en helsides annonce i Politiken? Nok ikke småpenge. Det koster penge at tjene penge ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 15. Oktober, 2014 Arh, så det er måske hjemmesiden, der gør forskellen? Anyways... Jeg har altid opfordret til at droppe EB, fordi jeg troede, at det bare var en myte, at det skulle betyde så meget for pigernes forretning, men måske har jeg så taget fejl... Jeg tror det skyldes, at du og Gina har opbygget et navn gennem klinikvagter og div fora, så folk ved hvem I er. Hvis man er forholdsvis ny og sidder i en lejlighed på Vestegnen må der annonceres, hvis man skal ha fat i gæsterne ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 15. Oktober, 2014 Nu er den da helt gal. På eb.dk er der kun 28 annoncer i hele landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Oktober, 2014 Jeg tror det skyldes, at du og Gina har opbygget et navn gennem klinikvagter og div fora, så folk ved hvem I er. Hvis man er forholdsvis ny og sidder i en lejlighed på Vestegnen må der annonceres, hvis man skal ha fat i gæsterne Hvad så hvis man er "ny mand"? Jeg anede ikke hvem Nikita eller Gina var, før omkring december sidste år Det er muligt at jeg har set deres annoncer på nettet, men jeg kan i huske at deres annonce skilte sig ud fra andres. Men som nogen før har skrevet, så anses annoncer i eb, for så være seriøse grundet prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 15. Oktober, 2014 Nu er den da helt gal. På eb.dk er der kun 28 annoncer i hele landet. Først her kl. 9 kom annoncerne på nettet. Jeg ringede ind og talte med EB, og fik den besked, at de havde 'lidt små-problemer', men at det skulle virke nu... Og så fik jeg i øvrigt at vide, at annoncerne på nettet blot er 'en ekstra service' til os piger, og vi ikke kan forvente nogen kompensation, hvis deres netannoncer ikke fungerer. Hvis en dag ens annonce ikke er i den trykte udgave, så er den eneste form for kompensation, vi kan få, en ny annonce, men intet ekstra. Ergo INGEN kompensation fra EBs side. Derfor vil jeg gerne opfordre alle GP'ere til at forlange en kompensation fra EB i form af mindst én ekstra indrykning (udover den, de glemte), hvis EB kvajer sig og glemmer at indrykke. Det må da være det mindste, man kan forlange? Som andre skriver til Gina og Nikita: I har et navn, det har vi andre ikke. Og når man som jeg ikke har faste vagter eller er et fast sted, så er EB desværre nok den bedste løsning. Jeg ville ønske at der var en anden, men som det ser ud nu, så må vi GP'ere vist sørge for at Ekstra Bladet overlever 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 15. Oktober, 2014 Først her kl. 9 kom annoncerne på nettet. Jeg ringede ind og talte med EB, og fik den besked, at de havde 'lidt små-problemer', men at det skulle virke nu... Og så fik jeg i øvrigt at vide, at annoncerne på nettet blot er 'en ekstra service' til os piger, og vi ikke kan forvente nogen kompensation, hvis deres netannoncer ikke fungerer. Hvis en dag ens annonce ikke er i den trykte udgave, så er den eneste form for kompensation, vi kan få, en ny annonce, men intet ekstra. Ergo INGEN kompensation fra EBs side. Derfor vil jeg gerne opfordre alle GP'ere til at forlange en kompensation fra EB i form af mindst én ekstra indrykning (udover den, de glemte), hvis EB kvajer sig og glemmer at indrykke. Det må da være det mindste, man kan forlange? Som andre skriver til Gina og Nikita: I har et navn, det har vi andre ikke. Og når man som jeg ikke har faste vagter eller er et fast sted, så er EB desværre nok den bedste løsning. Jeg ville ønske at der var en anden, men som det ser ud nu, så må vi GP'ere vist sørge for at Ekstra Bladet overlever hvad så hvis en glædespige kvajer sig, f.eks glemmer en aftale. skal der så også være en ekstra gratis tur? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sally 343 Skrevet 15. Oktober, 2014 hvad så hvis en glædespige kvajer sig, f.eks glemmer en aftale. skal der så også være en ekstra gratis tur? Måske ikke ligefrem - men hvis det smutter for mig (og det kan ske, tro det eller ej), så er der altid en klækkelig rabat ved genbestiling - og det til trods for at det hverken er samme beløb eller 'ydelse', vi hver især tilbyder Jeg ved at flere andre piger har det sådan - vi vil jo gerne gøre jer glade... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2014 Sally, spurgte du så ikke ekstrabladet om de fortsætter denne gratis net service, når den trykte udgave forsvinder fra gaden? Og når nu avis antallet er dalende, bliver annonceringen så billigere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 16. Oktober, 2014 Tjaaaa - mon ikke osse lille EG her betyder en hel del. Det er vel næppe mange der bestiller tid med deres nick herfra - eller??Personlig vil jeg bruge mit rigtige navn til bookinger. Efternavnet er Jensen (altså hverken bøf eller fisk) - fornavnet er et almindeligt dansk navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2014 hvad så hvis en glædespige kvajer sig, f.eks glemmer en aftale. skal der så også være en ekstra gratis tur? Hvis du spørger mig vil jeg sige, at der i hvert fald er stor rabat på næste besøg ja... Mvh Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Oktober, 2014 Tjaaaa - mon ikke osse lille EG her betyder en hel del. Det er vel næppe mange der bestiller tid med deres nick herfra - eller?? Personlig vil jeg bruge mit rigtige navn til bookinger. Efternavnet er Jensen (altså hverken bøf eller fisk) - fornavnet er et almindeligt dansk navn. Jo det er der faktisk mange der gør... Smil. Enten pr om eller opkald... Men igen de fleste her er udefra, enten spontane eller faste lokale osv... Fælles er de enten har set annoncen eller kender stedet, da det har været her i mange mange mange år smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg