Hop til indhold
vestsj81

Godt Sagt !

Recommended Posts

Hvis nogle skulle have lyst til at se det 

Så I aften på DR2 kl 20 kommer der et program der hedder: Godt Sagt

(skulle have været vist igår men På grund af gårsdagens arbejdsnedlæggelse i DR udkom ‘Godt Sagt’ desværre ikke mandag aften. Derimod sender vi i aften, det er kl. 20 på DR2)

beskrivelse på DR2 på facebook:

Ejer man sin egen krop, og skal man have lov til at sælge sig selv? Hvad mener du?
Hella Joof vil gerne være klogere på prostitution, og hvordan det påvirker de, som arbejder i branchen. I aften i ‘Godt Sagt’ har hun inviteret en tidligere sex-arbejder i studiet til en debat om prostitution og sugardating. Se med fra kl. 20 på DR2.

beskrivelse fra tv oversigt fra dr,dk

Godt Sagt' er en helt ny slags samtalemagasin, hvor tre subjektive værter vender aktuelle dilemmaer, uden at ryge i struben på hinanden. Hver mandag trykprøver værternes deres egne holdninger og lader nye opstå. Fast vært er blogger og klummeskribent Anne Sophia Hermansen. Hun flankeres hver uge af to kendte gæsteværter, der vælger deres eget emne og egne gæster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder tilbage med en underlig flad fornemmelse efter at have set det program... Underligt at have to debatemner i samme program. Jeg var tæt på at slukke, da værten kaldte smågrise for grislinger, og senere snakkede om 'gravide grise', men ok, hun kommer nok ikke fra landet.... Næste krise kom (og her burde jeg have slukket), da en repræsentant fra Reden kom ind. Så kender vi vinklen. Hella Joof var god. Jeg ville bare ønske, at ordet prostitution ikke pr automatik blev koblet sammen med handlede kvinder, gadepiger, armod, vold og tvang.

Jeg går glad på arbejde, og jeg ved, at der er andre som mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er at politikker og nogen meningsdanner slår alt over en kam. De formår ikke skille skidt fra kanel.

Og det gælder tildes også Politiet, det er meget nemmere for dem, at jagte de steder der er lidt orden og styr på tingene, der skal ikke arbejdes så hårdt for, at finde bevismateriale.

De skulle istedet bruge kræfterne på:

Gade piger

Steder hvor der er døgnåben

For nu, at tage de frugter der hænger klar til, at blive plukket.

Det er ikke så svært at skille skidt og kanel, kigger man lidt i EB eller på div. hjemmesider.

Pite 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder tilbage med en underlig flad fornemmelse efter at have set det program... Underligt at have to debatemner i samme program. Jeg var tæt på at slukke, da værten kaldte smågrise for grislinger, og senere snakkede om 'gravide grise', men ok, hun kommer nok ikke fra landet.... Næste krise kom (og her burde jeg have slukket), da en repræsentant fra Reden kom ind. Så kender vi vinklen. Hella Joof var god. Jeg ville bare ønske, at ordet prostitution ikke pr automatik blev koblet sammen med handlede kvinder, gadepiger, armod, vold og tvang.

Jeg går glad på arbejde, og jeg ved, at der er andre som mig :)

Hej Liv

Jeg kan hører på dig at du nået da at tænde for kikkassen, jeg opgav på forhånd :shock:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

fik ikke set det igår da der var fodbold men skal nu ses på 

http://www.dr.dk/tv/se/godt-sagt/godt-sagt-2

edit: programmet er nu set og er godt nok skuffet over et sådan program kan blive vist

er mærkeligt/useriøst at hende de tager ind som "ekspert" er fra reden (der mest har at gøre med kvinder fra udlandet osv.) 

når det overhovedet ikke er det oplæg som hella har.lagt op til, når hun starter med at snakke om at folk har ret til at gøre med deres egen krop hvad de vil / sugardates osv.

og hvor det fra eneste de egentligt kommer frem til (som man burde kunne sige sig selv inden starten af)

er at alle burde kunne blive enige om er at handlede kvinder/kvinder der gør det under tvang er noget svineri fra bagmændende/ bagkvinderne.

så har man ikke set programmet syntes jeg ikke man er gået glip af noget.

(og så gør det det absolut ikke bedre at værten irritere mig helt vildt :lol: )

Redigeret af vestsj81

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...