HG Wells 400 Skrevet 14. Oktober, 2014 At når man står og barberer ens boller, hvis man så kommer til at trykke på den knap der sidder ovenpå ens gilette fusion. I ved, den der aktiverer vibrationselementet? Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 14. Oktober, 2014 Endnu et argument for kun at anvende den go´e gamle enkelt bladet Gillette skraber, hvis man altså ikke ryster på hænderne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Oktober, 2014 ........ Så kan man godt blive pænt forskrækket og komme med et lille tøset hvin. Hvinet kommer også ved brug af voks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 14. Oktober, 2014 http://www.dagens.dk/underholdning/det-var-som-få-en-olfert-med-pigtråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg bruger også Fusion med vibro, den giver et godt og behagelig skær, man skal ikke bruge mange kræfter til at køre den over huden Top dollars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leraar 745 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg bruger også Fusion med vibro, den giver et godt og behagelig skær, man skal ikke bruge mange kræfter til at køre den over huden Top dollars Er vibro ikke en øl???. Er barberskum så alligevel ikke bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 14. Oktober, 2014 Syntes også, at det giver en ekstra demision, når vibroen er slået til, særligt på bollerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg har aldrig helt kunnet forlige mig med vibrations banditten. Det er en super skraber, men jeg er ikke vild med et vibrerende barberblad - så selv om den sikkert virker ret fantastisk, så bruger jeg den næsten aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 14. Oktober, 2014 Jeg køber bare en almindelig dobbeltbladet skraber i Aldi. Fusion med vibro? Det har jeg aldrig hørt om før - det lyder temmelig metroseksuelt. Umiddelbart tror jeg, at jeg ville blive bange for mit stemmeleje og fremtidige reproduktionsevne, hvis barberbladet gav sig til at danse mens jeg barberede boller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 546 Skrevet 14. Oktober, 2014 Vibrerende barberblad ?! Ellers tak, de to ord harmonerer bare ret dårligt sammen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. Oktober, 2014 Vibrerende barberblad ?! Ellers tak, de to ord harmonerer bare ret dårligt sammen.... Den fungerer fint her jeg har brugt, den i en del år nu http://www.youtube.com/watch?v=4Z59bfzN9dE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg