vestboen 103 Skrevet 14. Oktober, 2014 Det kan man da kalde ud at se med DSB, bare hun ikke får splinter i hovedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 14. Oktober, 2014 Det er også på høje tid at få sendt julegaverne afsted hvis de skal med postdk. Ellers når de helt sikkert ikke frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 15. Oktober, 2014 (edited) Den sender du bare til mig, så lover jeg at passe godt på den og at den nok skal blive brugt flittigt. Redigeret 15. Oktober, 2014 af niels123 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 15. Oktober, 2014 oversize palle, men ellers en palle jeg gerne ville modtage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 15. Oktober, 2014 Hvis der findes en gp'er som tilbyder denne form for "leg"........ For pokker så er jeg helt klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 15. Oktober, 2014 Den er jeg også helt med på, men hvordan dælen får man sneget den europapalle ind på hotellet eller ind på en klinik til mødet, jeg har i forvejen en stor tung sportstaske med til møder hvor jeg skal møde en sub-tøs venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg