Hop til indhold

Recommended Posts

Har fulgt med på siden nogen måneder og set nogle goe anmeldelser så tænkte at jeg osse ville dele mine erfaringer  

Var i København i dag og surfede efter en oplevelse før jeg skulle hjem igen.  

Kan li modne kvinder som jeg kan lide gamle biler -- "Med nogen kilometer på klokken kører de bedst og har nogle erfaringer man som regeln  kan nyde godt af "

Synes at modne kvinder er sexede selvom det ikke er mange af den slags anmeldelser man finder flest af herinde :cool:

Ret forståeligt  iøvrigt eftersom konkurrencen med de  mange andre yngre modeller er hård, men anyway finder man én der stiller op tænker man lidt at det må så være en dame der kan sit håndværk  

Faldt over hende her som jeg faktisk aldrig fandt ud af hvad hed men som er en dansk velholdt kvinde.

Ville nok ikke spille poker med hende for jeg tror hun bluffer med de ærlige "47 " år --tror det ligesågodt kunne være +10 mere

Der er booket godt og tight op i hendes ordrebog så tiden er knap og der er ikke rigtig tid til snak --af med tøjet og op på sengen uden noget forspil 

jeg havde bestilt en gang superfransk til fornuftige 500 kr og når hun skriver at hun ka li lige præcis det lyver hun ikke

Jeg fik slikket banditten så tæerne krummede og hun kan altså et par trick eller 2 med tungen der sætter hende lidt i særklasse i min erfaring i hvert fald ..

Det hele blev lidt stresset pga tidspresset med næste mand der var lige på trapperne og det trak en del ned for mig men andre vil nok ikke lade sig påvirke a det så hvis man har lyst til et godt BJ har vi en kandidat her ..

Iøvrigt er der ikke meget til Gården eller gaden --vi snakker skinny her så hvis man vil ha lidt at holde fast i er hun nok ikke sagen

https://annoncelight.dk/annonce/158407/blow-supertilbud-500-i-valby-27722932-moden-kvinde-paa-47

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke lade være med at smile af tight ordrebog  :cool:    Tidligere hed hun vist Minna , husker annonce for en 6-8 år siden , det var vist samme stramme program ugen igennem, og var der en ledig formiddag for hende, så blev de brugt på skovstien i Klampenborg, så hun har da godt nok givet den gas  :eek:

Venligst Nicey.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej det er ikke den samme som minna, men hun har gået/går også under navnet Minnie og Sara, og er super fræk i min optik: slank moden kvinde der tager den deeeeep, også analt. Jeg har besøgt hende flere gange. Eneste minusser er at hun sommetider lugter af røg, det bryder jeg mig generalt ikke om, samt at hun sommetider taler lidt for meget, hvilket også kan være ok, men sommetider bliver lidt for privat for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

samt at hun sommetider taler lidt for meget, hvilket også kan være ok, men sommetider bliver lidt for privat for mig.

Se det er der råd for, du skal bare komme noget stort I munden på hende, så kan hun ikke snakke :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja griner...... Det har jeg gjort flere gange altså lukket munden med noget stort på hende.............men hun er faktisk kun 48 har set hendes kørekort...jep....

Jeg besøger hende for hendes frække måde at være på især hendes blow til roden......men ja hun kan godt snakke lidt meget engang imellem har spurgt hende faktisk og så griner hun og siger at det fordi hun bliver nervøs......Med hensyn til hendes ordrebog.... tja...hvis man kommer der fast finder hun altid tid til en.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende et par gange hos både Buddingepigerne og i Vanløse. Hun er som skrevet en pæn, slank moden kvinde. Hun er superfræk, ved hvad en mand vil ha' og forstår at levere varen. Sutter perfekt og er fræk at kneppe både i fissen og røven. Hun har taget min sperm i ansigtet. Kan anbefales.

Redigeret af DickTheMan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Minnie en hel del gange og bliver stadig mere begejstret. Hun er lige min type både fysisk og sexuelt (men der er vi jo forskellige). Jeg er til frække rollespil, dirty talk og frække eksperimenter - og på de områder er Minnie helt med og bidrager med sine egne lyster og fantasier. Om hun snakker for meget eller ej er jo en skønssag. For mig er niveauet fint og bidrager til at jeg føler mine besøg hos hende som en mega fræk aftale og ikke "bare" et besøg hos en glædespige. Rent sexuelt er Minnie en meget erfaren kvinde og kvalitetsniveauet er helt i top.

Minnie kysser frækt og lidenskabeligt, og hvis hun ikke selv bliver tændt af legene, må hun være skuespillerinde i verdensklasse.

En spøjs ting: man kan træffe hende både i Buddinge og i Valby og priserne i Valby er markant lavere. Jeg har indtryk af, at der er en prisaftale i Buddinge og at hun selv sætter spillereglerne i Valby. Lokalerne hos Buddingepigerne er så lidt mere lækre end stedet i Valby, men Valby er dog helt Ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...