Revisor.man 29 Skrevet 17. Oktober, 2014 Der skal bare skrives løs... 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Tender 11 Skrevet 18. Oktober, 2014 Tja det her bliver så mit første indlæg - tråde som denne er nok en ret væsentlig årsag til dette. Jeg er ret sikker på at der er mange som mig der bare sidder og lukrerer på dem som skriver herinde, men ikke selv bidrager fordi man (læs jeg) magter ikke at skulle bevise en hel masse inden man (læs jeg) bliver taget seriøs. Hvor ville det være dejligt, hvis beskyldningerne ikke bare blev fyret af pr. automatik. Hvor ville det være dejligt hvis man lige undersøgte om der er andre der har haft en god oplevelse med pigen inden man kastede om sig med beskyldninger. Den omtalte pige er blevet positivt omtalt af 2 medlemmer i denne tråd '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>. Kunne der være bare en lille chance for at en 3 person også havde en god oplevelse med hende? 10 Del dette indlæg Link til indlæg
analius 20 Skrevet 18. Oktober, 2014 jeg vil så som den der startede denne elendige tråd sig at DET er sidste gang jeg vil bruge denne side ... forsat go dag ... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
analius 20 Skrevet 18. Oktober, 2014 jeg vil så som den der startede denne elendige tråd sig at DET er sidste gang jeg vil bruge denne side ... forsat go dag ... Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 589 Skrevet 18. Oktober, 2014 Arrrhhhh - come on... !!! Nu er i s.. for nærtagende... Nicey, Analius og for den sagsskyld også Moderator. Prøv nu en gang imellem at læse mellem linierne - og sometimes: Let it be! Vi ser frem til flere anmeldelser fra Analius - og flere skriv fra nicey. Så ser vi også om Analius er oprigtig. Kom nu op på hesten igen Dressmann 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2014 (edited) Dressmann Ledelsen ønsker ikke den slags debat under anmeldelser eller den slags kommentarer. Som det kan ses på debatten her og andre, så har folk masser af forskellige opfattelser af hvad man bør skrive eller ikke skrive under andres folks anmeldelser. Vores holdninger er klar, og vi er ledelsen der sætter linjen på dette forum. Man er velkommen til at spørge ind til anmeldelsen, komme med kommentarer til anmeldelsen og dets lige, men man skal ikke afspore anmeldelsen med ligegyldige bemærkninger eller angribe anmelder. Hvis en anmeldelse giver anledning til en overordnet debat så opretter man en ny debatstreng under Generel Debat. Det fremgår også af reglerne for anmeldelsesforummer http://www.eroguide.dk/forum/topic/13354-regler-for-indlæg-under-anmeldelser/ Vi ved gennem tiden oplevet hvordan folk bliver generet af andres ligegyldige kommentarer til deres anmeldelser eller afsporinger. Folk må kunne skrive deres anmeldelser i fred og det har vi meldt ud at vi vil stramme lidt op på pga uheldige eksempler og så ligger landet altså sådan. Derfor har vi i ledelsen valgt denne linje. Det er der nogen der vil synes om og andre ikke. Hver eneste gang vi udstikker en linje på forummet eller moderer er nogen enige og andre uenige. I sidste ende er det op til os i ledelsen at udføre den moderation som vi ønsker. Så er det op til folk selv om de rammer vi udstikker er nogen de ønsker at deltage under eller ej. Anmeldelsen er desværre kørt helt af sporet, trådstarter har informeret os om at han ikke vil skrive igen herinde og dermed lukkes anmeldelsen. Redigeret 18. Oktober, 2014 af Moderator Del dette indlæg Link til indlæg