exostar 377 Skrevet 16. Oktober, 2014 Hey buddies Er der nogen af jer som har besøgt hende her: http://www.fair-girls.de/Flensburg/673 Eller bare generelt kommer på adressen og kan berette om nogle af de andre. Jeg selv har kun prøvet Eva på adressen, men hun er rejst.. Det samme er Sara, men hun hedder Anna nu, og er i Kiel - hun er bestemt også good looking, bliver nød til at besøge hende https://en.sexnord.net/profile/15189/Kiel/Anna Håber at høre gode beretninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 16. Oktober, 2014 Ja hende har jeg besøgte en hel del gange. Et lille nips der dog med årene er blevet noget proff. i forhold til tilgangen til kunderne. Har læst enkelte utilfredse indlæg om hende, men mig har hun nu altid serviceret upåklageligt. Plejer at tage 30 min. med natur fransk og almindelig sex, hun er vil med gensidig fransk jf. det jeg oplever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 377 Skrevet 16. Oktober, 2014 Ja hende har jeg besøgte en hel del gange. Et lille nips der dog med årene er blevet noget proff. i forhold til tilgangen til kunderne. Har læst enkelte utilfredse indlæg om hende, men mig har hun nu altid serviceret upåklageligt. Plejer at tage 30 min. med natur fransk og almindelig sex, hun er vil med gensidig fransk jf. det jeg oplever. Med årene? dvs hendes alder på de 23 er ikke retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 16. Oktober, 2014 næppe, nærmere omkring de 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 17. Oktober, 2014 jeg har kun prøvet hende en gang og det var rigtig skidt! Ved ikke om hun havde en dårlig dag, menstruation, PMS eller lignende. Men hun var nu ganske sur, var med på ganske lidt, var ret utilfreds med vi ikke var færdig efter 15 min og temmelig stram i betrækket da jeg spurgte efter bad. Lidt lignende har jeg hørt fra andre, men har ligeledes hørt godt ligesom Reknas fortæller. Så meget svingende er vist de rette ord. Evt smid 50 euro og se hvad der sker, ingen herregård. Personligt kommer jeg ikke igen, var hun decideret for ubehøvlet til Hun har været 23 i rigtig mange år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg