Hop til indhold
Kanon1

Sløj GFE hos Ida (seductiongirls)

Recommended Posts

Jeg blander mig lige i denne debat, selv om jeg aldrig har besøgt SG og formentlig aldrig kommer til det, da det slet ikke er den slags kvinder jeg går efter. Alligevel, jeg synes tonen endnu engang er blevet ualmindelig grim og alt for personlig på dette fora, og det synes jeg er synd, da det helt sikkert afskrækker folk for at skrive om deres oplevelser og tanker. EG er mit fristed, hvor jeg lever med I jeres oplevelser og fantasier, og det synes jeg er et privilegium! Men når tonen bliver så grim som i denne tråd, så tænker jeg, at der er nogle som burde overveje hvorvidt deres ord gør mere skade end gavn! Her sigter jeg ikke på trådstarter! 

Tja det kan godt være, at du hentyder til mit indlæg! Jeg synes bare det er værd at banke på plads med syvtommer søm, at hygiejnen skal være på plads. Beklager overfor trådstarter, hvis jeg skulle have udstillet ham som evt. værende usiogneret. Det var for hans vedkommende jo kun ånden som ikke var i orden jf. Idas indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja det kan godt være, at du hentyder til mit indlæg! Jeg synes bare det er værd at banke på plads med syvtommer søm, at hygiejnen skal være på plads. Beklager overfor trådstarter, hvis jeg skulle have udstillet ham som evt. værende usiogneret. Det var for hans vedkommende jo kun ånden som ikke var i orden jf. Idas indlæg. 

Næh, det var ikke dig ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 sagde den 17 Okt 2014 - 11:16 AM:

Jeg tvivler på at hun er 100% dansk - hun taler med lidt accent, men flydene så hun har boet her længe.

Hun er ret sikkert over 30 år men hvor meget er ikke til at sige - gætter på midt i - hvilket er fint for mig.

Hjalp det?

hun er svensk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville have udlignet trykket så jeg gav den gas og efter lidt arbejde kom jeg oppe i hende. Herefter var hun hurtigt ovre efter servietter og skyndte sig ud for at hente vand....Den har vi hørt før.....

God anmeldelse, og fedt at Ida også svaret på hvorfor hun ikke ville kysse dig.

Hvad mener du med "Den har vi hørt før" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

fed anmeldelse og fint svar af Ida - men et stykke tyggegummi havde reddet hele seancen, når der fra start spørges ind til kys/GFE

MEN er det Ida der svarer ???

der skrives fra samme navn, så hvordan ved 'vi' hvem der skriver ?? - dårlig stil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...