Jaguaren 19 Skrevet 17. Oktober, 2014 Hej. Nogen nyere erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/annonce/160323/hej-i-vejle-og-omegn-saa-det-blevet-weekwnd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 17. Oktober, 2014 Var der i september. Hun er venlig og giver god sex til en fornuftig pris synes jeg. Dog blev hun lidt "jalous" da jeg fortalte at jeg har besøgt andre ludere i vejle haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaguaren 19 Skrevet 17. Oktober, 2014 OKay vil du anbefale hende? eller skal man prøve en anden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shyboy 5 Skrevet 17. Oktober, 2014 hun er god til sex, og rigtig sød, men hun virker lidt stenet af og til. Og så har hun misfarvede tænder. Ellers er alt godt. Meget bedre end alle de udlændige i vejle der bare skal ha det overstået. Liv gør sig umage. Du skal bare sige søde ting til hende så bliver hun genert, og du har hende i din hule hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2014 der er mange anmeldelse af hende her i forummet. Søg efter Liv eller the-kitten. shah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 18. Oktober, 2014 Hendes sex er rimelig, men det er lidt irriterende når hun er på nogle af hendes trip. Om det er de hårde stoffer eller "bare"'hash ved jeg ikke. P. S. Hun har en god stram røv der elsker af blive kneppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 18. Oktober, 2014 Som Shyboy skriver, er hun rigtig sød og god til sex. At nogle medlemmer påstår at hun er på stoffer - dårlig stil. Prøv at besøge Liv og gør jeres egne erfaringer. Jeg har besøgt hende flere gange og gør det gerne igen. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dellepude1970 174 Skrevet 18. Oktober, 2014 Jeg sagde ikke noget om at hun ikke var/er sød, og jo jeg har besøgt hende (endda flere gange) så jeg ved hvad jeg har oplevet. At der er nogen som ikke har oplevet/ikke vil indrømme at de har oplevet hende sådan er fair nok, men at være efter andre som deler deres erfaringer med hende er ikke i orden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg