Hop til indhold
almadecaballo

Sorte kys

Recommended Posts

Jeg fik så (for første gang) sorte kys af spanske roxana, og der blev dælme også spyttet, slubret, mæske og boret med tungen.

Hvad er det man siger? "She tossed my onions". :D

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Jeg er kæmpe fan af rimming, både som modtager og giver. Men hvis det bare er sådan noget fesent noget hvor man lige røre lidt med tungespidsen, så vil jeg faktisk helst være foruden. Det skal helst være grådigt og vådt! Gerne med manden overskrævs på mit ansigt.  :wub:

Helt enig. Men der skal være veltrimmet og glat hvadenten det er en kvinde eller mand. Til dem der undrer sig og ikke har prøvet: Ja, det er overraskende, men en ren og lækker røv er faktisk lige så fræk og dejlig at slikke som en pik eller fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt enig. Men der skal være veltrimmet og glat hvadenten det er en kvinde eller mand. Til dem der undrer sig og ikke har prøvet: Ja, det er overraskende, men en ren og lækker røv er faktisk lige så fræk og dejlig at slikke som en pik eller fisse. 

De numser jeg slikker på, de må gerne være behåret. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Det lyder sørme frækt:-)  og ville nok ikke sige nej hvis muligheden opstod :0) og hvis hun så brugte en finger eller to mens hun tog fat med hånd og mund ja så var lykken gjort:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...