Chef 1 Skrevet 20. Oktober, 2014 Er der slet ikke nogle unge piger 18- 27 i Nordjylland? Kan ikke rigtig finde frem til nogen. Er der nogle der har et forslag? Mvh Chef Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 21. Oktober, 2014 Hvis du bare havde kigget lidt, så er der under efterlysninger en tråd der hedder ung pige Aalborg, der kunne det have været værd at tage et kig.. blandt andet omtales hende her.. https://annoncelight.dk/annonce/158077/er-du-klar-paa-noget-fraekt-i-dag-eller-i-morn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chef 1 Skrevet 21. Oktober, 2014 Nu tænkte jeg også lige sådan ud over Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 8. April, 2015 Kender en nord for Aalborg 26 lille spinkel fræk røv sutter godt og får de vildeste sprøjteorgasmer Send besked for mere viden. Hej kunne godt tænke mig at vide hvem det er/hvor hun kan mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krede 9 Skrevet 9. April, 2015 Ditto. Jeg hører også gerne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 9. April, 2015 Også gerne mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lexeren 44 Skrevet 11. April, 2015 Den er jeg også med på at høre mere om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 11. April, 2015 Jeg stiller mig ind i køen af interesserede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 12. April, 2015 Vil også gerne have kontakt til hende. Har i andre fået et nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kapan 90 Skrevet 12. April, 2015 Nej deg er nok dårlig stil, men du kan sende pm eller en mail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 13. April, 2015 kender en super sød pige i thisted hvis det noget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg