Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kontant

Du skriver du har været hos Ratree, hvem var det der gav dig massage der ?

Hvis ikke du har prøvet B2B med MON der så syntes jeg du skal tage hende med i dine overvejelser, det er super massage og happy ending for en tusse

bad bagefter hvor hun vasker dig, jeg kan kun anbefale, hun er min foretrukne

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kontant

Hej kontant

Du skriver du har været hos Ratree, hvem var det der gav dig massage der ?

Hvis ikke du har prøvet B2B med MON der så syntes jeg du skal tage hende med i dine overvejelser, det er super massage og happy ending for en tusse

bad bagefter hvor hun vasker dig, jeg kan kun anbefale, hun er min foretrukne

the rider

Jeg var hos Ratree og fik det du beskriver. Og til samme pris.

MON må blive en anden gang.

Men tak for tippet :-)

-kontant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Udgyd bare jeres erfaring og mening. Jeg bestiller er b2b i en time.

Jamen, jeg udgyder da gerne, selvom mine erfaringer måske er lidt støvede.

På Havdrupvej (4?) i Brønshøj finder du, efter mine sidste forlydender, Nancy. Jeg besøgte hende flere gange på 505 i Hvidovre, og der var der fuld valuta for 1500 kr.

Hun er/var meget lidenskabelig og giver fuld legemelig og auditiv valuta for pengene.

Sidste gang, jeg var hos hende, skulle hun som vanligt  lige ud og hente gummi, og da hun kom tilbage, fnisede hun synligt imponeret over mn stadigt stolte erektion

Et andet gammelt bekendtskab er Lin(da),

Hun har været flere steder, men er nu efter det oplyste havnet på Buddinge Hovedgade. Jeg mødte hende første gang på Bangkok i Hillerød. Hun er en super pige i begyndelsen af 40'erne og leverer både det ene og andet for 1500 kr.

Sidste gang, hvor jeg var hos hende, trak hun som sædvane ned i mine underhylere, da hun kom ind, og tegnede med et påtaget "uhada" kursen fremover.

Kort sagt: vi knaldede først og jeg fik siden særdeles afslappende massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kontant

Glem de bemærkninger og dumme kommentarer på grund af stavefejl, hvis folk med stavefejl ikke skulle skrive herinde så var der ikke mange skribenter tilbage, jeg siger bare små hjerner små fornøjelser.

Med hensyn til Jenny så giver hun vist ikke selv hele pakken men et hj giver hun,

Nogle af hendes piger giver det hele men du får ingen til og oplyse det i telefonen.

held og lykke og fortsæt du bare dit skriveri

the rider

I gamle dage var Jenny med på hele programmet, men hun har vist droslet lidt ned.

De fleste steder oplyser ikke gerne om ekstra ydelser i telefonen, og mange skriver også i annoncerne at de ikke tilbyder ekstra.

Men hvis du kigger lidt i OD´s fantastiske Thailiste, eller søger her på boardet, vil du kunne finde masser af oplysninger.

God fornøjelse :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well, det er jo ikke nogen hemmelighed at min foretrukne er Nina på Siamgirls. Lige nu gider jeg ikke riktigt jagte rundt i junglen efter andre. Jeg hygger mig nemlig meget godt sammen med Nina. Hun er en sjov og hed lille kvinde, der desuden giver noget af den bedste massage i byen.

Men der findes utroligt mange andre. Jeg venter f.eks. på at Bee på Tubtim skal komme tilbage.

Det vigtigste er at du prøver dig frem. Den enes favorit er ikke altid den andens.

Til lykke med det.

Hej Bananas,

Jeg lytter også gerne på dine vandrør når du for info vedr. Bee fra Tubtim. Mødte hende første gang i rødovre og syntes også hun er en sød og fræk Thai Quinde. Du må gerne sende en PM.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...