Bukowsky Revival 745 Skrevet 24. Oktober, 2014 Måske sælges sitet på sigt til fx Ekstrabladet - hvem ved?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. Oktober, 2014 Måske sælges sitet på sigt til fx Ekstrabladet - hvem ved?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 24. Oktober, 2014 (edited) Måske sælges sitet på sigt til fx Ekstrabladet - hvem ved?? Jeg synes, at det vil være bedre, hvis EG på sigt målrettet arbejder på også at have annoncerne. Og jeg tror ikke på, at EkstraBladet = JP/Politikens Hus vil have bøvlet med et debatforum som dette. Der ligger nemlig en umådelig stor arbejdsindsats i at skabe og holde en fornuftig tone og sikre at sitets eget - og helt nødvendige - regelsæt følges. Og dertil selvfølgelig også sikre at landets love overholdes. Moderatorerne her på EG udfører et kæmpestort - og ikke altid synligt - arbejde med at holde debatten i et fornuftigt leje. At samle debat og annoncer samme sted er genialt, men ikke helt ukompliceret og arbejdsfrit Som Escotguide kører lige nu, er det en guldkalv for EkstraBladet og dermed JP/Politikens Hus: Annoncørerne skriver selv en tekst og uploader billeder, og JP/Politiken skriver en regning. Det kalder jeg en god forrretningsmodel uden meget bøvl eller arbejde. At vedligeholde et debatforum som EG er til gengæld en masse bøvl. Tro mig Venligst French Redigeret 24. Oktober, 2014 af frenchlover1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg