Hop til indhold
tårn

Birkedommervej

Recommended Posts

Ja det er vist meget udbredt, at mange udenlandske piger får indtryk af, at de skal arbejde i luksuriøse omgivelser med 'nice wealthy businessmen' som kunder....

 

Og så ender de i Låsby Svendsens huse eller en kælder på Tagensvej....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke frygteligt meget om det, men hvis jeg kigger ned over annoncerne her: http://www.roksa.pl/lpl/praca.php?panstwo=Dania

Og kører dem en tur gennem google translate så jeg forstår det meste af budskaberne, så er det ikke en herregård der tilbydes. Mere sådan noget ala "telefonpige og polsk TV tilgængeligt" osv. Men derfor afviser jeg ikke at en pimp uden piger med en tom lejlighed der koster penge vil smøre et ekstra lag på for at få en pige herop. Kender jeg polakkerne i branchen korrekt så er der en stor risiko for at de kan gøre netop det.

 

For et års tid spurgte jeg en af pigerne på Birkedommervej om hvad hun synes om stedet, og hun fandt det "deprimerende", men det var vist mere fordi hun ikke kunne lide kvarteret (Nørrebronx), årstiden (november) og hele stemningen som det kvarter emmer af på den årstid. Jeg kunne bare give hende ret. Alt andet havde hun ikke noget at udsætte på. Ikke overfor mig i hvert fald.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et års tid spurgte jeg en af pigerne på Birkedommervej om hvad hun synes om stedet, og hun fandt det "deprimerende", men det var vist mere fordi hun ikke kunne lide kvarteret (Nørrebronx), årstiden (november) og hele stemningen som det kvarter emmer af på den årstid. Jeg kunne bare give hende ret. Alt andet havde hun ikke noget at udsætte på. Ikke overfor mig i hvert fald.

 

Ditto, bortset fra det er Nordvest ... Kvarteret er nok ikke rart, hvis man ikke kender det i forvejen og kan finde rundt og ud let. En spurgte mig, hvor man gik i byen og jeg havde lidt svært ved at forklare vejen ... :-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Ditto, bortset fra det er Nordvest ... Kvarteret er nok ikke rart, hvis man ikke kender det i forvejen og kan finde rundt og ud let. En spurgte mig, hvor man gik i byen og jeg havde lidt svært ved at forklare vejen ... :-)

Ja - beliggenheden savner lidt :-). Jeg har været der en enkelt gang og forstår ikke lige, hvorfor jeg havde gjort mig fortjent til et mundligt klammeri og agressiv (spærren fortov) adfærd fra en gruppe på 4 stk 2. etnisk. Jeg er normalt et meget rummeligt menneske, men det er nok ikke lige mit førstevalg fremadrettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...