Hop til indhold
Helot

Nicky Sweet, Århus

Recommended Posts

Så var jeg lige forbi pigerne i fredags.

 

Pigerne er dejlig unge, hvilket er derfor jeg tager derhen.

Mener ikke helt at vægten holder.

600 kr. for en halv time lokker selvfølgelig også, selvom det nok nærmere varede tæt på 1 time fra jeg ankom til jeg igen stod på gaden.

Det skyldes nok at jeg havde fornøjelsen at give Nory en god omgang massage, hvor der bestemt var lyd på, så meget at veninden kom ind og var helt misundelig. ;-) 

 

Valgte Nory, da jeg synes hun ser pænest ud af de 2, men også den mindste og yngste.

Desværre meget kilden, så det blev ikke så meget til legen med hendes dejlige bryster.

 

Men ellers var servicen rigtig god og der var ingen forstyrrelse fra telefonen.

Hun talte et ok engelsk, men da under akten valgte at snakke tysk, gik det for alvor fremad,

Så snakkede hun meget og kommenteret det hele.

Tydeligt at hun opholder sig en del i Tyskland, hvor hun arbejder med det samme.

 

Men som andre ture til Hamburg og deres flatrate med østeuropæere så er det typisk, at de tager noget på under deres ophold og ikke gør så meget ud af at holde deres krop i form.

En dansk pige på samme alder eller ældre er mere adræt og i bedre form.

Det var især tydeligt under massagen at de pigerne ikke er så fysisk aktive.

 

Vil ligefrem påstå at jeg selv på godt 40 er ligeså fast i kødet, men bare mere (læs meget) behåret.

 

Men alt i alt en rigtig god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey folks..! :)

 

Har lige været der her til middag, og kan kun tilslutte mig de positive kommentarer..! Super søde, smilende og meget friske.. :)

 

Til info, tager de videre torsdag, og de sagde at onsdag i denne uge var sidste dag med mulighed for at besøge dem..!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Da jeg spurgte ind til ekstra ydelser, var det dog begrænset med det engelske.
Spurgte til super fransk som var med i prisen og 200 hvis man skulle komme i munden etc… Spurgte så ”What about Greek(anal) ?” hvortil pigen skriver ”No, from Hungary” er lige ved at få kaffen i den gale hals af grin….

 

 

De underlige landebetegnelser for forskellige seksuelle ydelser er et udpræget dansk fænomen. På engelsk er det sjældent anvendt og her er der for eksempel slet ikke noget der hedder "Danish sex". Så det giver ofte ingen mening at spørge en udlænding på engelsk efter ting som "Super French" og "Greek". På engelsk kalder man som regel en spade for en spade, så superfransk hedder "oral without (condom)" ofte forkortet "OWO" og græsk kaldes ganske simpelt anal eller A-level, hvis de vil være mere diskrete om det. Udløsning i munden kaldes "CIM" (cum in mouth).

 

Udtrykket superfransk er desværre også blevet så udvandet på dansk at man ikke ved, hvad en prostitueret mener med det. Oprindeligt betød superfransk vel fransk uden kondom. Men mange er nu begyndt at kalde fransk med kondom på toppen for superfransk, sikkert i et forsøg på at narre kunder til at tro de får mere en hvad tilfældet viser sig at være.

Jeg har aldrig forstået konceptet med kondom på toppen, så kan man lige så godt rulle det hele vejen nej og spare de 200 kr., det er alligevel kun på toppen det gør en forskel på følelsen om man har kondom på eller ej. Resten har allerede en overfrakke af hud på.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Men hvor skulle jeg have ledt henne?

 

 

De sagde til mig, at de ville drage til KBH efter i onsdags - men måske vende tilbage til Århus senere engang..!

 

Så hold øje med deres annonce.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...