Hanssi 26 Skrevet 24. Oktober, 2014 Jeg har været en tur i Hovedstaden, hvor jeg for første gang besøgte en Japansk pige. Det var en rigtig dejlig oplevelse, hvor der var god tid til at få en god og sensuel kæreste oplevelse, med kys, forspil, body til body, superfransk, 69, samleje i forskellige stillinger, oliemassage det rigtige sted og pirring mellem ballerne - uden stress og jag - ligesom jeg helst skal have det. Men, nu er der jo langt til Hovedstaden, så jeg tænkte, at der måske var nogen herinde, der havde kendskab til, at der findes piger i trekantområdet, som er i stand til at give en den samme behandling? Eller måske kan jeg udfordre en af pigerne som er her? Gode henvisninger modtages med glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fynboen11 106 Skrevet 24. Oktober, 2014 prøv hende her http://www.eroguide.dk/forum/user/13112-kysseglade-molly/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
solskin50 0 Skrevet 24. Oktober, 2014 Hvem besøgte du i København?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Oktober, 2014 En dejligt dobbelttydig overskrift ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanssi 26 Skrevet 25. Oktober, 2014 Tak for svaret til fynboen. Det ser ud til at være et godt bud. Solskin - jeg besøgte Daisy Club - og var rigtig godt tilfreds. Jeg nynnede en glad melodi hele vejen hjem i bilen Borende X - du ser da også det hele . Er der flere gode forslag...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 25. Oktober, 2014 Prøv hende her - og søg efter "Fredericia" under thaipiger i Jylland for gode anmeldelser...fx >denne her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanssi 26 Skrevet 26. Oktober, 2014 Tak for det, professor. Ser absolut ud til at være værd at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg