mrbig18.5 0 Skrevet 28. Oktober, 2014 Hey Boys Er der nogen der har erfaring med at købe nogle af stripper pigerne på waterloo ? mvh MrBig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 29. Oktober, 2014 Ja. Det kostee ca. 3000 kr. Og hvis du vil ha dem med på dit hotel fx koster det ca. 5000 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 29. Oktober, 2014 Holy moly, så er de da købt og betalt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. Oktober, 2014 Det er da vist priser, der vil noget. Det svarer til mit madbudget på en hel måned. Men OK: der skal være plads til udskejelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gomorra 449 Skrevet 29. Oktober, 2014 På Beverly Hills, gav man 1800 for champagne og en dans, og så var ilden fri til at forhandle med pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbig18.5 0 Skrevet 29. Oktober, 2014 Ja. Det kostee ca. 3000 kr. Og hvis du vil ha dem med på dit hotel fx koster det ca. 5000 kr Har du prøvet nogle af dem ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 29. Oktober, 2014 Nej desværre. Har kun købt champagne derinde til 1000 kr, hvilket medfører man får l"lov og snakke og røre ved pigerne" Synes faktisk stedet er ret skod og primært en turist fælde i mine øjne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbig18.5 0 Skrevet 29. Oktober, 2014 ok, lyder som en billig champagne Well, det kommer vel an på hvad man kommer efter - hvis man gerne vil stripclub og snakke med tøser er det vel ok sted. Er pigerne til at snakke med, eller kan de dårlig engelsk og ved ikke hvor københavn ligger på landkortet ? er det lang tid siden du har været der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jo det rigtig nok vel, men der findes andre på istedgade som er bedre og billigere. De kan sagtens engelsk, de er fra østeuropa og nogle enkelte rra sydamerika. Jeg var der sidst i august Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Oktober, 2014 pigerne på Angles og 7th Heaven er gode til engelsk og er mere elegante. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DCDO 374 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg foretrækker også 7th heaven eller dolls house Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Oktober, 2014 jeg tager på strip for at hygge mig med venner, ikke for at knalde eller lade mig forføres. hvis I vil knalde så tag på bordel ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg