Gramfyr 1 Skrevet 28. Oktober, 2014 søger en dejlig pige/kvinde til hygge. Alderen betyder ikke så meget.. Det er mere de vi kan finde ud af sammen der tæller. Jeg har stedet, men har også bil som en mulighed, hvis du ikke har stedet. Jeg opfylder genre dine ønsker/betingelser til gengæld for dejlig fræk blid hygge. jeg er en fyr på 28år 180 høj 62 kg kort lyst hår blå øjneSend lidt oplysninger om dig selv, evt. foto, og lad os finde ud af noget sammen. Skype: larsenherdk eller sms til 50723149 Mail: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kowalski Skrevet 28. Oktober, 2014 (edited) hvis du vil have ændret din profilfarve til klar blå, som de andre gigoloer, så skriv lige til os. ellers må vi nok henvise din forespørgsel til et andet medie, eller i det mindste sektionen efterlysninger. Redigeret 28. Oktober, 2014 af Kowalski Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Oktober, 2014 Ligger indlægget ikke i efterlysninger?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 28. Oktober, 2014 180 cm, og 62 kg ------------ hmm hvorfor mon jeg bliver lidt mistroisk. *En mand kan det ikke være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 28. Oktober, 2014 jo nu gør det Ok, Svært at se det er flyttet hvis man ikke lige har været med fra starten ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg