Hop til indhold
Sexfantasi

Er der mon nogen som kender henne her

Recommended Posts

Så er det måske ikke enkeltydelser man skal gå efter ;-) Man kan nu nå meget selv på 15 min, også hvis man går langsomt frem til at begynde med ;-)

Jeg læste nu Big3Lovers indlæg som en protest mod uret, men vi må jo holde øje med tiden på en eller anden måde, hvis det hele ikke bare skal sejle ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er fint med et æggeur for så får man ikke for lidt tid ...

Man kan også sammenligne det med den tid det tager at koge et æg. 

For kort tid = blødkogt  :cry:  

Lidt længere tid = smilende æg  :)

Tilpas tid + lidt eftervarme = hårdkogt  :D

Længere tid = Sønderjysk Solæg  :P  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hvad havde du regnet med? Du bestiller fx en time, men skal lige ha en halv time gratis oveni? :wink: Nogle piger har en telefondame til at holde øje med tiden, nogle stiller et ur :wink:

Du ville nok også blive negativ, hvis pigen ikke var klar, når du havde bestilt tid, fordi kunden før dig lige skulle ha en halv time ekstra :wink:

Som du dog kan sætte virkeligheden i perspektiv, Liv. Takker. 

Og så bruger du samtidigt et af branchens virkelighedsfortrængende udtryk: telefondame. Ville bordelmanager, bordelmutter, eller lignende udtryk, ikke dække deres virkelige funktion en anelse bedre?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det måske ikke enkeltydelser man skal gå efter :wink: Man kan nu nå meget selv på 15 min, også hvis man går langsomt frem til at begynde med :wink:

Jeg læste nu Big3Lovers indlæg som en protest mod uret, men vi må jo holde øje med tiden på en eller anden måde, hvis det hele ikke bare skal sejle :wink:

Liv, nu er det jo sådan at det er op til én selv hvad man har lyst til. Jeg valgte dansk fordi jeg havde lyst til det. Der var afsat 15 min ifølge menukortet. Og bum!...uret ringer lige inden jeg kommer, og hun hopper af!  :shock:. Færdig slut og ud af vagten!

Jeg skal hilse dig at sige at det under nogen omstændigheder IKKE er en fornøjelse, men tværtimod en ret stor stressfaktor, med et ur "tikkende" i baggrunden. Så ja, det er en protest mod uret, og jeg må til fulde give Jernsvinet ret.

Jeg kan sagtens kommer inden de 15 min (også med forspil og det hele), Men der er jo INGEN der giver penge tilbage hvis man er færdig før tid, vel?!

Det korte af det lange er vel at glædespigen respekterer kundens ønske fra menukortet, sådan inden for rimelighedens grænse UDEN UR. De fleste har sikker en fornemmelse af hvornår tiden er gået. Ligeledes skal kunden selvfølgelig også respektere at pigen ikke gør det gratis. Så med lidt fleksibilitet og forståelse fra begge sider plejer det jo at gå, og kunden kommer tilbage hvis det har været en behagelig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liv, nu er det jo sådan at det er op til én selv hvad man har lyst til. Jeg valgte dansk fordi jeg havde lyst til det. Der var afsat 15 min ifølge menukortet. Og bum!...uret ringer lige inden jeg kommer, og hun hopper af! :shock:. Færdig slut og ud af vagten!

Jeg skal hilse dig at sige at det under nogen omstændigheder IKKE er en fornøjelse, men tværtimod en ret stor stressfaktor, med et ur "tikkende" i baggrunden. Så ja, det er en protest mod uret, og jeg må til fulde give Jernsvinet ret.

Jeg kan sagtens kommer inden de 15 min (også med forspil og det hele), Men der er jo INGEN der giver penge tilbage hvis man er færdig før tid, vel?!

Det korte af det lange er vel at glædespigen respekterer kundens ønske fra menukortet, sådan inden for rimelighedens grænse UDEN UR. De fleste har sikker en fornemmelse af hvornår tiden er gået. Ligeledes skal kunden selvfølgelig også respektere at pigen ikke gør det gratis. Så med lidt fleksibilitet og forståelse fra begge sider plejer det jo at gå, og kunden kommer tilbage hvis det har været en behagelig oplevelse.

Selvfølgelig må du vælge, hvad du har lyst til, jeg kom med et venligt forslag om, at vælge mere tid, for at undgå stress ;)

Det er lidt svært at levere en nærværende og intens oplevelse, hvis man samtidig skal se på uret. Det er muligt at nogle piger mestrer kunsten, men jeg kan ikke både knalde og holde øje med tiden, derfor stiller jeg et ur. Jeg vil gerne holde tiden, så næste gæst kan få den tid han har bestilt, og så jeg kan nå at bade, gøre mig klar og slappe af mellem gæsterne.

Det sker at en gæst får mere tid, men det er altså ikke noget man bare kan forvente, gæsten har også et ansvar for at afslutte indenfor aftalt tid ;-)

Mht penge tilbage, hvis man er færdig før tid. Nej, naturligvis ikke. Du har booket et tidsrum og spærrer dermed for andre. Om vi knalder eller drikker kaffe i det tidsrum er sådan set underordnet ;) Og så glemmer du den tid, der går med at aftale hvad vi skal, at få lidt at drikke, bad før og efter, og farvelkys ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sker at en gæst får mere tid, men det er altså ikke noget man bare kan forvente, gæsten har også et ansvar for at afslutte indenfor aftalt tid :wink:

Når gæsten får mere tid end han/hun har betalt for er der vel tale om "kundepleje" for at forsøge at lokke gæsten til at komme igen på et andet tidspunkt, eller også er der tale om at GP'en er uerfaren og ikke professionel nok. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når gæsten får mere tid end han/hun har betalt for er der vel tale om "kundepleje" for at forsøge at lokke gæsten til at komme igen på et andet tidspunkt.

Når jeg har en gæst, så tænker jeg ikke på at lokke ham til noget, men på at han skal ha en optimal oplevelse ved dette besøg ;) Uanset om han kommer igen eller ej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Mere tid afhænger vel også af det velkendte kemi..... Hvis GP har tid til overs og synes om gæsten ser jeg intet galt i at tiden overskrides en anelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig må du vælge, hvad du har lyst til, jeg kom med et venligt forslag om, at vælge mere tid, for at undgå stress ;)

Det er lidt svært at levere en nærværende og intens oplevelse, hvis man samtidig skal se på uret. Det er muligt at nogle piger mestrer kunsten, men jeg kan ikke både knalde og holde øje med tiden, derfor stiller jeg et ur. Jeg vil gerne holde tiden, så næste gæst kan få den tid han har bestilt, og så jeg kan nå at bade, gøre mig klar og slappe af mellem gæsterne.

Det sker at en gæst får mere tid, men det er altså ikke noget man bare kan forvente, gæsten har også et ansvar for at afslutte indenfor aftalt tid :wink:

Mht penge tilbage, hvis man er færdig før tid. Nej, naturligvis ikke. Du har booket et tidsrum og spærrer dermed for andre. Om vi knalder eller drikker kaffe i det tidsrum er sådan set underordnet ;) Og så glemmer du den tid, der går med at aftale hvad vi skal, at få lidt at drikke, bad før og efter, og farvelkys ;)

Jeg giver dig til dels ret, Liv. Det må være svært, hvis ikke umuligt at give kunden en tilfredsstillende oplevelse, hvis glædespigen skal holde øje med tiden. Mit råd til dig er således at droppe enkeltydelser, da det er TOTAL tun-off for kunden at være i med et ur tikkende i baggrunden. Ingen får glæde af noget som helst og man har spildt hinandens tid. For mig at se handler det således om profit i overvejende grad.

Nu er der heldigvis rigtig rigtig mange som tilbyder enkeltydelser, uden at kikke på tiden. Det er som regel også dér man får den største indlevelse, samtidig med at man har en følelse af at glædespigen ikke kun gør det for profit. Det er som regel også dér man kommer igen og igen. Og hvis man så gør regnestykket op i den sidste ende, vil jeg vove den påstand at glædespigen får mere mellem hænderne og en masse tilfreds kunder.

Mht til kaffepauser, farvelkys osv, så er det en umulig diskussion for hvad er indregnet i prisen eller ikke. Jeg kan godt se at det er "spildtid" for glædespigen. Men man spærrer vel ikke for andre hvis der ikke ligefrem er kø  ;) .

Jeg håber ikke jeg lyder som en egoist der bare vil ha' det hele til det halve. Jeg forventer nok bare lidt entusiasme fra pigen når jeg betaler, og det føler jeg ikke at jeg får med et ur der tikker. Derfor syns jeg jo også at det må være i alles interesse, at begge parter er glade og tilfredse ved et møde. Bare min holdning  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret, jeg tror bare jeg kører min butik som jeg plejer, søde ;) Mine gæster klager ikke over stress eller manglende entusiasme ;) og der skal også være noget for dem med færre penge eller behov for mindre tid. Nu har jeg ikke enkeltydelser som sådan, men en cocktail og en quickie, plus halve og hele timer. Jeg sætter uret uanset hvor lang tid du har bestilt ;)

Mht at spærre tiden, hvis du ringer om morgenen og bestiller en cocktail kl 12, så kan jeg ikke tage nogen ind fra 11.30 til 12.30 (tidligst) / 12.40 (optimalt). Jeg kan heller ikke tage telefonen i det tidsrum vi to er sammen ;)

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret, jeg tror bare jeg kører min butik som jeg plejer, søde ;) Mine gæster klager ikke over stress eller manglende entusiasme ;) og der skal også være noget for dem med færre penge eller behov for mindre tid. Nu har jeg ikke enkeltydelser som sådan, men en cocktail og en quickie, plus halve og hele timer. Jeg sætter uret uanset hvor lang tid du har bestilt ;)

Mht at spærre tiden, hvis du ringer om morgenen og bestiller en cocktail kl 12, så kan jeg ikke tage nogen ind fra 11.30 til 12.30 (tidligst) / 12.40 (optimalt). Jeg kan heller ikke tage telefonen i det tidsrum vi to er sammen ;)

Jamen igen, du har ret i mange af dine argumenter. Der er rigtig mange nuancer i den her snak, og jeg tror - uden at skulle gøre mig klog på andres vegne - at det er meget individuelt hvordan pigerne administrerer deres tid, og i det hele taget deres butik. Vi er jo også kun mennesker med følelser, forskelligt humør og hvad der ellers kan påvirke os  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Hvad havde du regnet med? Du bestiller fx en time, men skal lige ha en halv time gratis oveni? :wink: Nogle piger har en telefondame til at holde øje med tiden, nogle stiller et ur :wink:

Du ville nok også blive negativ, hvis pigen ikke var klar, når du havde bestilt tid, fordi kunden før dig lige skulle ha en halv time ekstra :wink:

Liv. Jeg synes at det er imponerende og tiltalende, at du står frem for en sag du tror på. Sekundernes diktatur. Omvendt overrasker mig det ikke. Du har flere gange understreget at DET trods al er en forretning.

Konen, madammen, luderen som er hovedperson i denne tråd, fatter ikke en skid, modsat du. Hun står af midt i at manden er ved at trække op til en orgasme. Jeg er så meget bange for at konen har ret, at hun fagligt kan dø af det. Jeg har haft byttehandler (penge for sex) med cirka ja hvor mange skal jeg nævne, men omkring 800. Der har været gode og supergode oplevelser, og så har der været de ganske få tilfælde, måske 5 rllrt 10 ud af ca 800 jeg aldrig glemmer af de forkerte grunde.

Du nævner at den næste kunde skal kunne stole på at tiden han har, bliver overholdt. Kunden, trådstateren var ved at få orgasme. Taler vi om ét ekstra minut? Eller 2.

Hvor stramt kører du/ I jeres guldminedrift. Er der ikke nogle få minutter mellem knald falle ra? 10 minutter til at tisse, få lidt at drikke, og få den anden kunde ud af hovedet. Eller kommer kunden aldrig så langt, at der er noget der lige skal rystes af? Er det bare masseproduktion hvor hjernen er slået fra, og bogholderen har taget over?

Hvis ja, så ok, som du selv siger, er det trods alt en forretning.

Du nævner i tråden, at man bare kan bestille mere tid, så man er sikker. Hvad med den famøsse konen som hoppede af. Har hun ikke et ansvar? Skulle hun ikke lige som en service, have skubbet lidt på? Hun så jo på tiden.

Bestille mere tid? Jo tak. Liv, der er mennesker som sparer sammen til købesex. Der er folk som ikke bare kan "bare bestille mere tid". Fandens, men sådan er det altså.

Igen. Liv, godt at du forsvarer dit fag, men dit udgangspunkt er forkert.

Jeg har i øvrigt planer om at starte L F F U A Æ (Landsforeningen For Udryddelse Af Æggeuret). Liv, jeg forventer ikke at vil bliver medlem.

God arbejdslyst.

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stump, hvis du havde gidet at læse mine indlæg på eroguide, evt bare i denne tråd, så burde du ikke være i tvivl om, hvordan jeg kører min forretning. Flere af dine spørgsmål, har jeg faktisk besvaret længere oppe i tråden.

Det med, at det er forretning har vi vendt flere gange, så det behøver vi vist ikke bruge mere tid på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt lide, at man som gæst også kan holde øje med tiden: dels for at udnytte tiden maksimalt, men også for ikke at sætte pigen i et unødigt dilemma med om hun skal yde ekstra tid u/beregning. Et æggeur, der tikker er måske ikke den bedste løsning, men de fås vel også uden tik-tak og så de kun siger "ding", når der f.eks. er 5 min tilbage.

En af grundene, til at jeg f.eks ikke opsøger de mørke piger mere herhjemme (medmindre det er nogen, der har fået gode anmeldelser), er bl.a. at de selv om man har bestilt f.eks ½ time, allerede efter 10 min, begynder at ævle om, at tiden er ved at være udløbet og at man skal betale mere for at få ekstra tid eller: "Better Sex".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...