DjursRunner 32 Skrevet 29. Oktober, 2014 Da jeg nu har besøgt Sandra fra Privat-Diskret 2 gange indenfor den seneste måned, føler jeg at det vidst er på sin plads at komme med en anmeldelse. Sandra er en rigtig sød og meget imødekommende pige at besøge. Sandra har en fantastisk og veldrejet ungpige-krop med verdens dejligste bryster. Jeg føler, at hun virkelig giver noget af sig selv, når jeg besøger hende. Men jeg tager givetvis fejl, men bare det, at hun har den evne, at kunne give en gæst denne oplevelse, er helt fantastisk. Denne følelse har jeg ikke fået hos de måske lidt mere erfarne Glædespiger, som jeg har besøgt. Sandra er virkelig et besøg værd. http://www.privatdiskret.com/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dicki 78 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg er helt enig. Venter kun på at sparegrisen bliver fed nok til endnu et besøg hos Sandra. Stort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 29. Oktober, 2014 Er det kun mig der er en idiot og ikke kan finde ud af hvor stedet nogenlunde ligger? Er det nord, midt eller syd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 29. Oktober, 2014 Tak tak, har fundet det selv efter lidt mere søgning.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg