Agent 007 415 Skrevet 29. Oktober, 2014 http://bjbarbangkok.com/index.html 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 29. Oktober, 2014 (edited) Mon ikke der åbnes i DK lige efter åbningen i Vatikanet Venligst French Redigeret 29. Oktober, 2014 af frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 29. Oktober, 2014 Du mener når der falder to torsdage i en uge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 29. Oktober, 2014 Ja der ser godt ud, men indtil videre må man nok satse flybilletten for at opleve det. Jeg kan specielt godt lide deres konsulenter, og priserne er fornuftige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 29. Oktober, 2014 Det er ikke et sats med en flybillet, det er en investering i velvære BB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 29. Oktober, 2014 http://bjbarbangkok.com/index.html Og der findes flere i Pattaya, f.eks Lolitas, Pumpstaion, Devil´s Den og mange andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Oktober, 2014 jeg har været forbi Dr. BJ's 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 29. Oktober, 2014 jeg har været forbi Dr. BJ's Det har jeg da ogs', nananannaaaa! Er der nogen steder, du IKKE har været? Godt du har millioner af sædceller, sådan som de bliver spredt rundt omkring BB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg ser nu frem til at de åbner i Vatikanet. Så kan jeg nyde synet af Michelangelos fresker, mens jeg får et blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg ser nu frem til at de åbner i Vatikanet. Så kan jeg nyde synet af Michelangelos fresker, mens jeg får et blowjob. Du kunne ikke bare hyre en pige til at give dig et BJ derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
khans 47 Skrevet 30. Oktober, 2014 Kan nogen give udførlige beskrivelser af bj bar og lolita bar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 30. Oktober, 2014 Du kunne ikke bare hyre en pige til at give dig et BJ derinde I vatikanet er det nok mere mænd der står for det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 30. Oktober, 2014 Kan nogen give udførlige beskrivelser af bj bar og lolita bar hvad vil du vide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 30. Oktober, 2014 Kan nogen give udførlige beskrivelser af bj bar og lolita bar Jeg har skrevet lidt i min Thailand fortælling her: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg