knallert 3414 Skrevet 29. Oktober, 2014 hun har til huse lige rundt om hjørnet. i en lille by lidt uden for en støre by. hendes bryster er af almindelig størrelse ligesom kroppen er sexen er som sex er, lidt sut og derefter lidt ud og ind ikke noget særligt at skrive om. men nu er hun da prøvet hende der er en masse overskrifter om. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2014 Men sød, det er hun vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 29. Oktober, 2014 Ja og stort til lykke - skuffelsen må have været stor. Som man siger: Det er en ommer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 29. Oktober, 2014 Men sød, det er hun vel? det er hun da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 29. Oktober, 2014 er det hende med en overlæbe og som lugter af markral? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 29. Oktober, 2014 er det hende med en overlæbe og som lugter af markral? . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 29. Oktober, 2014 Læser man kun overskriften, må man uvilkårligt spørge: Hvem er "hende"? Ud fra afsenderens avartar, når man erkender denne, må man (læs: jeg) uvilkårligt udbryde: Pyha, så er der ikke alvor i det indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Oktober, 2014 Måske Knallert her skrev sin første anmeldelse? Svaret blæser i vinden... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 29. Oktober, 2014 (edited) Hey, hvorfor har Jernsvinet ikke reageret? Redigeret 29. Oktober, 2014 af Fisseslikkeren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Oktober, 2014 Hvorfor skulle Jernsvinet reagere? Vi snakker jo ikke om hans speciale, VVS-installationer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 29. Oktober, 2014 Hvorfor skulle Jernsvinet reagere? Vi snakker jo ikke om hans speciale, VVS-installationer. Jeg vil da gerne vide lidt om der var en Damixa termostatbruser, så man kan koncentrere sig om det væsentlige: at få en god oplevelse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Oktober, 2014 Knallert har gjort det vi alle skulle ha gjort for lang tid siden: prøvet hende her. Og fra nu er der ikke længere nogen grund at spørge hvis nogen har prøvet hende her. Måske kan ledelseteamet i fremtiden dirigere om alle forspørgsler om hende her til Knallerts mailbox? Men nok synes jeg du kunne ha præsenteret et billede af hende. Er meget nysgerrig på hvordan hun egentlig ser ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 29. Oktober, 2014 (edited) Jeg nåede at tage et billede af Knallert og Hende, inden de hoppede i kanen i huset, rundt om hjørnet... Redigeret 29. Oktober, 2014 af Ratata 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg vil da gerne vide lidt om der var en Damixa termostatbruser, så man kan koncentrere sig om det væsentlige: at få en god oplevelse desvære der var monteret vola 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 29. Oktober, 2014 Jeg nåede at tage et billede af Knallert og Hende, inden de hoppede i kanen i huset, rundt om hjørnet... du har da ikke fået lov til at vise det billede af hende og mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 30. Oktober, 2014 du har da ikke fået lov til at vise det billede af hende og mig Ledelsen må skride ind! Det er i følge reglerne ikke tilladt at offentliggøre private billeder, hvor pigerne kan genkendes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 30. Oktober, 2014 Ledelsen må skride ind! Det er i følge reglerne ikke tilladt at offentliggøre private billeder, hvor pigerne kan genkendes. gælder det kun for pigerne hvad med os mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 30. Oktober, 2014 gælder det kun for pigerne hvad med os mænd Nej det er tilladt. Især danske mænd. Svenske ...? Nej det tror jeg ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 31. Oktober, 2014 gælder det kun for pigerne hvad med os mænd knallert - du må selv anmelde ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francis 99 Skrevet 31. Oktober, 2014 (edited) Får vi snart navnet Knallert ? Hader at gætte Redigeret 31. Oktober, 2014 af Francis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 31. Oktober, 2014 Får vi snart navnet Knallert ? Hader at gætte Jeg tror det er en metajoke for de indviede knallert er ude i her, Francis. Der har vist været lidt murren over kvaliteten af overskrifterne i anmeldelser på det seneste :) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 1. November, 2014 i kan få et billede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 1. November, 2014 i kan få et billede. Jeg hader censur! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg